پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی هم مقداری زیاده‌روی کرده و باید تحمل بیشتری می‌کرد و نباید این موضوع را رسانه‌ای می‌کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی جباری یک از اسطوره‌های ملی‌پوش و پر آوازه فوتبال ایران  و باشگاه استقلال که در مراسم تجلیل از سه پیشکسوت ورزشی حاضر شده بود، پیرامون برگزاری این مراسم به خبرنگار برنا گفت: این بار دومی است که چنین اتفاق مبارک و خوبی صورت می‌گیرد و اینچنین کارهایی داری ماهیت بسیار مثبت است. بزرگان ورزش که حالا سن و سالی دارند، اینجا با دیدن هم خوشحال می‌شوند و به پیشکسوتان روحیه داده می‌شود. حرکت بسیار خوبی است که مدیرعامل صندوق حمایت از  قهرمانان و پیشکسوتان و بقیه همکارانشان انجام دادند و امیدوارم که این مهم تداوم داشته باشد و ادامه پیدا کند و پیشکسوتان یکدیگر را ببینند و بدانند که واقعا صندوق دارد از آنها حمایت می‌کند.

مهاجم و کاپیتان سابق آبی‌پوشان پایتخت پیرامون وضعیت این تیم و پیروزی‌های مقتدرانه این تیم عنوان کرد: استقلال شرایط خوبی را پیدا کرده است. کادر مربیان خوب کار می‌کنند، بچه‌ها قبل از تعطیلی لیگ واقعا بازی‌های دلچسبی انجام دادند به خصوص در دو سه دیدار آخر که بسیار خوب و منطقی بازی کردند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند ولی در مدیریت باید یک برنامه‌ریزی شود. نیاز است که مدیریت قوی‌تر از این باشد.

جباری در پاسخ به صحبت‌های استراماچونی بعد از بازی با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: من موافق این صحبت‌ها در آن زمان نبودم اما وقتی به قول معروف  کارد به استخوان می‌رسد و می‌بینند از سوی  مدیریت ضعیف عمل می‌شود و نمی‌توانند برخی مسائل و مشکلات را جمع کنند مجبورند که یک جوری مشکل را بیان کند. اما استراماچونی  هم مقداری زیاده‌روی کرده و باید  تحمل بیشتری می‌کرد  و نباید این موضوع را رسانه‌ای می‌کرد. شفر هم آن زمان که آمد وقتی چند برد داشت و دید تغییراتی در  تیم به وجود آمده سعی کرد خودش را یک طوری مطرح کند. ایشان هم به همین شکل، خوب دارد عمل می‌کند و حرکت می‌کند و الان تیم را خوب جمع کرده ولی نباید این را رسانه‌ای کند و باید اجازه بدهد باشگاه در نشستی تصمیم‌گیری کند و بعد عمل کنند. این برای هواداران مشکل می‌شود واقعا در روحیه هوادار تأثیر می‌گذارد. هواداران ما واقعا باارزش هستند و باید حفظ شان کرد.

گلزن سابق آبی‌ها که برای نخستین بار لقب سلطان در فوتبال ایران به او داده شد، در پایان صحبت‌هایش پیرامون استقلال تاکید کرد: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و آرزوی موفقیت برای تیم در دیدارهای آینده را دارم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون بازی فردای تیم ملی کشورمان درباره بازی ایران و عراق گفت: این بازی یک دیدار حساس است و عراق جزو تیم‌های خوب آسیا به شمار می‌رود. این تیم فوتبال را فیزیکی بازی می‌کند و بازیکنان خوبی هم دارد، اما بازیکنان ما یک سرو گردن از حریف بالاتر هستند. اما چگونگی  و کیفیت بازی و اتفاقات آن قابل پیش‌بینی نیست، بازیکنان اگر به لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آل باشند و تمرکز کافی داشته باشند پیروزی بر عراق دور از انتظار نیست.