همسر آندره آ استراماچونی مربی فوتبال ایتالیایی است که در خودش نیز در حوزه سلامت مادران باردار فعالیت دارد.وی در سال ۲۰۱۱ با آندره آ مربی فوتبال ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر و یک دختر است.

عکس جالب از زن استراماچونی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دالیلا استراما ، همسر استراماچونی سرمربی جدید تیم استقلال تهران که به همراه همسرش از ایتالیا برای زندگی به تهران آمده است شغل جالبی را برای خود انتخاب کرده است او سعی دارد تا در مدتی که در تهران است بیکار نباشد و به مدلینگ روی آورده است تا از این طریق بتواند هم اوقات خوبی را در تهران سپری کند و هم خود را سرگرم و مشغول نگهدارد . جزئیات بیشتر درباره این خبر را در پرشین وی بخوانید.

شغل جدید دالیلا استراماچونی در تهران

دالیلا همسر آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در ایران حضور دارد به شغل جدیدی روی آورده و کار مدلینگ می‌کند.

پس از حضور آندره آ استراماچونی در استقلال، زن همسر استراماچونی او هم به تهران آمد تا در کنار سرمربی استقلال باشد. دالیلا همسر آندره آ استراماچونی که در ایران حضور دارد به شغل جدیدی روی آورده است و دالیلا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از کار مدلینگ خود داد.

دلیله استراماچونی همسر سرمربی ایتالیایی استقلال مدیر سایت در حوزه سلامت مادران باردار می باشد و همراه همسرش به تازگی وارد ایران شده تا کنار همسرش باشد

بیوگرافی دلیله استراماچونی

او همسر آندره آ استراماچونی مربی فوتبال ایتالیایی است که در خودش نیز در حوزه سلامت مادران باردار فعالیت دارد.وی در سال ۲۰۱۱ با آندره آ مربی فوتبال ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر و یک دختر است.

پست‌های زن استراماچونی استقلال در اینستاگرام نیز نشان از زندگی او در ایران داد و چند روز پیش وارد ایران شد. البته در پستی قبلا این خبر را داده و از ایران به عنوان خانه جدید نام برده بود.

چند روز پیش پرواز او در فرودگاه بین المللی امام خمینی به زمین نشست و دلیله استراماچونی با استقبال همسرش وارد تهران شد.

او در پست اینستاگرامی اش از اینکه ایران یک کشور شگفت انگیز است نوشته و گفته درباره ایران تحقیقاتی انجام داده که منجر به آشنایی بهتر او با ایران شده است.

دلیله در این پست می نویسد:اگر زندگی قرار است ما را به ایران بیاورد ،خیلی خوشحال می شوم با شما و فرهنگ غنی‌تان آشنا بشوم.دلیله عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده که در حال قلیان کشی در هتل اسپیناس پلاس تهران است.

عکس دلیله استراماچونی همسر سرمربی استقلال

آندره آ در ۹ ژانویهٔ ۱۹۷۶ مصادف با ۱۹ دی ۱۳۵۴ در شهر رم  به دنیا امده و بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایتالیا است. وی از ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ رسماَ هدایت تیم استقلال تهران را برعهده گرفت

او تنیس و گلف را دوست دارد و هر زمانی که اوقات فراغت داشته باشد فیلم‌های فدریکو فلینی و ویکتوریا دسیکا( بزرگان تاریخ سینمای جهان و ایتالیا) را تماشا می‌کند. او اخیرا فیلم زندگی زیبا ساخته روبرتو بنینی را یک شاهکار معاصر دانسته بود.