احمد محرم زاده شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در اهر از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.

خبر خوش برای فرهنگیان | اعلام زمان جدید درباره اجرای رتبه بندی معلمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

طرح رتبه‌بندی معلمان  دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که فرهنگیان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند. رتبه‌بندی معلمان بر اساس اعلام مسوولان وزارت آموزش و پرورش فرآیندی است که منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود و هدف مستقیم رتبه بندی معلمان افزایش حقوق نیست اما منجر به افزایش حقوق هم می‌شود. مرحله اول طرح رتبه ‌بندی معلمان در نیمه ابتدایی سال ۹۴ با بار مالی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اجرا شد. در ادامه آخرین خبر از رتبه بندی معلمان را می خوانیم.

احمد محرم‌زاده بابیان این‌که مجلس و دولت به معیشت و مقام معلمان توجه می‌کند، گفت: از آغاز به‌کار مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به‌صورت متحدانه تاکید بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را داشتند، چراکه پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: زمانی قصد داشتند تا سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش اجرا کنند، ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانع اجرای این سند ننگین شدند.