کاپیتان پرسپولیس می گوید به صدرنشینی فکر نمی کنند و تمرکزشان بر دیدار با تراکتورسازی است

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدجلال حسینی

سید جلال حسینی پس از پیروزی سرخپوشان برابر صبا اظهار کرد: نمایش خوبی در نیمه نخست داشتیم و می دانستیم بازی سنگینی مقابل صبا خواهیم داشت. اما ما سوار بر توپ و میدان بودیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. هنوز هم بازیکنان تازه وارد مانند من با تیم ناهماهنگ هستند و در تعطیلات از فرصت به وجود آمده استفاده می کنیم و بهتر از گذشته خواهیم شد.

او درباره گلزنی طارمی در این دیدار و از دست دادن چندین فرصت خطرناک گلزنی گفت: طارمی از نظر شخصی و فنی بسیار قوی است و روز به روز بهتر می شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره صدرنشینی این تیم در پایان هفته چهارم گفت: به صدرنشینی فکر نمی کنیم و فقط به موفقیت در بازی‌هایمان می اندیشیم. الان تمرکز ما روی بازی با تراکتورسازی است و به شکست دادن این تیم فکر می کنیم.

حسینی درباره بدقولی مسئولان باشگاه نفت تهران در پرداخت مطالبات این بازیکن تاکید کرد: متاسفانه رفتار برخی از مسئولان با فوتبالیست ها خوب نیست و ما مجبوریم شکایت کنیم. این داستان دردآور است. دنبال این هستم که با کاپیتان های تیم های مختلف صحبت کنم و اتحادیه بازیکنان هر چه زودتر تشکیل شود. باید با این افراد برخورد شود. من فعلا ممنوع الخروج نیستم اما اگر نفتی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند صحبت‌هایی می کنم که نشان می دهد چه کسانی مقصر وضعیت این تیم هستند.