دو دختر نوجوان 14 ساله با پرت کردن خود از پشت بام یک ساختمان مسکونی در منطقه جنت آباد ، اقدام به خودکشی کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: دو دختر نوجوان 14 ساله با پرت کردن خود از پشت بام یک ساختمان مسکونی در منطقه جنت آباد ، اقدام به خودکشی کردند.

ساعت 17:20 دقیقه امروز شنبه ماجرای سقوط مرگبار 2 دختر 14 ساله از طبقه پنجم ساختمانی در غرب تهران به بازپرس مرادی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.

همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به محل حادثه در خیابان ستاری، خیابان پیغمبر غربی، خیابان جهاد اکبر حرکت کنند.

تیم های ویژه با حضور در صحنه جرم با جسد 2 دختر نوجوان که مساعت 4 و 44 دقیقه عصر از طبقه پنجم ساختمان به پایین سقوط کرده بودند روبرو شدند.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که یکی از دختران ساکن ساختمان 5 طبقه است و دیگری که از دوستان وی بوده با حضور در خانه تصمیم به خودکشی گرفته اند.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی در این مرحله دستور بررسی گوشی موبایل،کامپیوتر و دفترچه خاطرات این 2 دختر را صادر کرده تا انگیزه مرگ خودخواسته این قربانیان مشخص شود.

حسن عباسی سخنگوی مرکز اورژانس تهران نیز در مورد این حادثه کفت : ساعت 16 و 44 دقیقه عصر امروز حادثه سقوط از ارتفاع در جنت آباد خیابان پیامبر به مرکز اطلاع رسانی مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله تکنیسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: با حضور تکنیسین های اورژانس مشاهده شد دو دختر نوجوان بدلایل نامعلوم از اتاقک بالای ساختمان مسکونی(قسمت خرپشتک) به پائین پرتاب شده و براثر شدت جراحات وارده هر دو در دم جان باختند.
به گفته سخنگوی مرکز اورژانس تهران علت این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی و پزشکی قانونی در دست بررسی است