پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهترین یونیت دندانپزشکی

یکی از سوال‌هایی که برای بسیاری از دندانپزشکان یا فروشندگان عمده به هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی مطرح شده این است که بهترین یونیت دندانپزشکی موجود در بازار ایران کدام است؟ آوا دنتال مرجع خرید و فروش انواع تجهیزات دندانپزشکی با تحلیلی که در بازار انجام داده است و با استقبال دندانپزشکالن از یونست های مختلف می هواهد به صورت کامل به این پرسش پاسخ بدهد.

این موضوع بسیار مهم است زیرا یونیت دندانپزشکی اولین چیزی است که توجه بیمار را به محض ورود به مطب به خود جلب می‌کند. باید بگوییم برای اینکه بخواهید یک یونیت را انتخاب کنید باید ملاک‌های متعددی را در نظر بگیرید. کیفیت ساخت قطعات مختلف آن، میزان امکانات، مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگی‌های بارز بهترین یونیت‌های تولید شده است.

یونیت دندانپزشکی چیست؟

حتما زمانیکه وارد فضای مطب دندانپزشکی می‌شوید، دیده‌اید که یک صندلی بزرگ با تعدادی تجهیزات متعدد کنار آن در مطب قرار دارد. در واقع یونیت همان صندلی است که بیمار روی آن قرار می‌گیرد و دندانپزشک با کمک تجهیزات کنار آن کار معاینه یا جراحی را انجام می‌دهد.

بهترین یونیت‌های دندانپزشکی آن‌هایی هستند که به راحتی توسط پدال و یک صفحه کلید قابل تنظیم هستند تا بیمار وضعیتی مناسب داشته باشد. همچنین موتور قوی و بی صدا از ویژگی‌های بهترین یونیت‌هایی دندانپزشکی است که در بازار وجود دارد. برترین یونیت‌های دندان پزشکی، دارای تابلت با تعداد شلنگ‌های زیاد از بالا هستند که کار دندانپزشک را بسیار آسان می‌سازد. یک یونیت دندانپزشکی اگر بخواهد بهترین باشد باید به گونه‌ای طراحی شود که بدنه‌ای مقاوم و با روکشی با کیفیت داشته باشد.

علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد، بهترین یونیت‌ها آن‌هایی هستند که دارای ساکشن آب و هوایی همراه با فیلتر، دارای خروجی برای فاضلاب هستند.

همچنین یک یوینت دندانپزشکی خوب آن است که به راحتی و بدون هیچ گونه صدمه‌ای بتوان سطح آن را ضدعفونی کرد و موتوری قوی داشته باشد که از کارایی آن تا مدت زمانی بسیار طولانی بتوانید مطمئن باشید.

نکات مهم در خرید بهترین یونیت‌ها دندانپزشکی کدام است؟

 مطمئنا یکی از سوالاتی که به هنگام بررسی قیمت یونیت دندانپزشکی برای تمام افراد به وجود می‌آید این است که آیا یک یونیت ایرانی بخریم یا یک یونیت خارجی برای مطب خود تهیه کنیم؟ واقعیت این است که امروزه بسیاری از شرکت‌های تولید کننده‌ی ایرانی به قدری با استانداردهای جهانی همراه شده‌اند که امروزه شما با خیال راحت می‌توانید یک یونیت ایرانی تهیه کنید و تا چند سال خیالتان بابت کارایی آن راحت  و مطمئن باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت آوادنتال قبل از خرید هر محصولی به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان بهره مند بشید تا دقیقا بفهمید که کدام یونیت مناسب مطب شماست. همچنین می توانید با شمارهای زیر تماس حاصل نمایید.

021-66437569

09126940087

09124820106

برای خرید یونیت دندانپزشکی که بهترین نوع خود در بازار ایران باشد باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • طراحی زیبا و به روز
  • استفاده از بهترین استانداردهای دنیا
  • کارکرد مناسب یونیت
  • میزان امکانات یونیت
  • نصب و راه‌اندازی راحت آن
  • خدمات پس از فروش یونیت

بهترین یونیت دندانپزشکی در ایران

مهمترین اجزای تشکیل دهنده‌ی یونیت کدام است؟

مطمئنا برترین یونیت‌های دندانپزشکی آن‌هایی هستند که در مقایسه با دیگر یونیت‌ها طراحی حرفه‌ای‌تر و میزان کارایی بیشتری داشته باشند. در ادامه به چند عدد از اجزای مهم این یونیت‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • موتور قوی
  • تابلت چند شلنگه با دسترسی راحت
  • زیر سری مناسب با مکان تنظیم چند حالته
  • حافظه دار
  • دارای دستگیره، کراشور، سینی، آبگرمکن، فیلتر آمالگام، مخزن آب اضطراری

بهترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی کدام است؟

تا به اینجا در مورد ویژگی‌های بهترین یونیت‌ها شرحی کامل ارائه کرده‌ایم و شرحی مختصر در مورد یونیت‌های ایرانی به شما ارائه کرده‌ایم. در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند برند ایرانی بپردازیم که در سال‌های اخیر بهترین تولیدات خود را داشته‌اند.

  • یونیت دندانپزشکی دنتوس

این یونیت موتور گیربکسی 240 ولت و حافظه دار دارد. زیر سری این یونیت دو محوره است و تابلت با 4 شلنگ از بالا روی آن قرار دارد. به همراه این یونیت یک تابوره برای راحتی کار دندانپزشک قرار دارد. همچنین تابلت یونیت دارای دو بازوی متحرک و قابل تنظیم است.

  • یونیت دندانپزشکی فیروز دنتال

برای این یونیت یک موتور 24 ولتی 800 نیوتنی در نظر گرفته شده است. این دستگاه زیر سری استاندارد دارد که در همه‌ی جهات قابل تنظیم است. همچنین کراشور سرامیکی و مخزن آب اضطراری از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

  • یونیت دندانپزشکی زاگرس

این یوینت دارای طراحی بسیار زیبا با موتور 24 ولت گیربکسی است. جک گازی این یونیت 800 نیوتن و حافظه دار است. همچنین این یونیت دارای تابلت 4 شلنگه و از بالا است.

  • یونیت دندانپزشکی کارن

کارن یک یوینت با امکانات پیشرفته و بسیار مقرون به صرفه است.

  • یونیت دندانپزشکی شیک طب

شیک طب یک یونیت ارگونومیک با تابلت 4 شلنگه و از بالا است. این یونیت 4 حافظه دارد که موجب بالا رفتن سرعت عملکرد آن می‌شود. زیر سری این دستگاه دو محوره و قابل تنظیم است.

  • یونیت دندانپزشکی پارس دنتال

این یونیت بدنه ی فلزی بسیار مستحکم دارد و با لایه‌ای از رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده است. کلیه لوازم کاربردی در دسترس دندانپزشک قرار دارد. یونیت پارس دنتال، شلنگ از بالا و دارای سیستم پدال پایی استاندارد است.

  • یونیت دندانپزشکی فزازمهر

یونیت صندلی فرازمهر دارای تابلت 4 شلنگ و از بالا است. این یونیت دارای طراحی ارگونومیک و موتور 24 ولتی بسیار قوی است.

  • یونیت دندانپزشکی وصال گستر

وصال گستر یک یونیت با امکانات عالی است که در طراحی آن استانداردهایی مناسب استفاده شده است.

بهترین یونیت های دندانپزشکی خارجی کدام است؟

علاوه بر یونیت‌های ایرانی، طیف وسیعی از یونیت‌های خارجی در بازار ایران وجود دارند که می‌توانند امکاناتی کافی برای شما به عنوان یک دندانپزشک ایجاد کنند. در ادامه به لیست برخی از این یونیت‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • یونیت دندانپزشکی میلیونیکو
  • یونیت دندانپزشکی اشترن وبر
  • یونیت دندانپزشکی دیپلمات

 

نتیجه گیری

برای تهیه‌ی بهترین یونیت‌های دندانپزشکی باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. برند تولید کننده، امکانات یونیت، کیفیت قطعات یونیت، خدمات پس از فروش و در نهایت گارانتی محصولات از مهمترین این موارد هستند. البته باید بدانید که علاوه بر یونیت‌های خارجی، در طی سال‌های اخیر یونیت‌های ایرانی نیز از کیفیت بالایی برخوردار شده‌اند.