مشرق/ محمود میرلوحی، از حامیان تحریم انتخابات و عضو سابق شورای شهر تهران در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون وضعیت اصلاح‌طلبان گفته است: "کناره‌گیری و قهر کردن چاره مسائل امروز و به نفع مردم نیست. بنابراین اصلاح‌طلبان با مجموع شرایطی که هست بهتر است به جامعه بازگردند و روابطشان را با مردم تقویت کنند."

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

او همچنین تصریح می‌کند: امروز ظاهراً قوه مجریه و قوه قضاییه علاقمند به شنیدن نظرات و پیشنهادات بخش‌های مختلف جامعه و اصلاح‌طلبان هستند. 

*اظهارات میرلوحی که خودش و حزب متبوعش از حامیان ستادی تحریم انتخابات‌های 98 و 1400 بوده‌اند را بایستی تقلا برای بازگشت بی‌هزینه به سپهر سیاست کشور ارزیابی کرد.

چه اینکه این جریان خاص سیاسی در جریان انتخابات‌های پیش گفته دست به شریرانه‌ترین رفتار ممکن یعنی خروج از دموکراسی و تحریم انتخابات زد و امروز به جای عذرخواهی و "توبه علنی" اما با بیشرمی اظهار می‌کند که کناره‌گیری چاره کار نیست و باید به جامعه برگردیم!

بدیهیست که در صورت بی‌توجهی خواص کشور و گوشزد نشدن این نکته به اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه برگشت بدون هزینه و توضیح و توبه محال است؛ این جریان سیاسی می‌تواند رفتارهای خطرناک خود را مجددا علیه مردم، علیه حاکمیت و علیه امنیت کشور تکرار کند.