گردان در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی تصریح کرد: وزارت صمت بر اساس تدابیر دولت و تاکید وزیر صمت برای تنظیم بازار کالاها، به صورت هفتگی در جلساتی پایش صنایع مختلف را انجام می‌دهد.

افزایش قیمت در لوازم خانگی نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: مجوزی در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده و فقط ممکن است قیمت یک کالای خاص به صورت موردی افزایش یافته باشد.

گردان در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص  وضعیت بازار لوازم خانگی تصریح کرد: وزارت صمت بر اساس تدابیر دولت و تاکید وزیر صمت برای تنظیم بازار کالاها، به صورت هفتگی در جلساتی پایش صنایع مختلف را انجام می‌دهد.

او ادامه داد: فعالان در حوزه توزیع و تولید در این جلسات حضور دارند و سازمان حمایت هم پیگیر رفع مشکلات است . امروز بازار لوازم خانگی بررسی شد که اهمیت زیادی هم به لحاظ نیاز مصرف کننده  هم به لحاظ  تیراژ تولید دارد.

گردان در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی توضیح داد: به صورت عمومی چنین اتفاقی نیفتاده و ممکن است برخی تولیدکنندگان کالای خاصی را افزایش قیمت داده باشند. مجوزی در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است و نباید به این موضوع دامن زد.

او ادامه داد: در یک شرکت تولیدی صد‌ها قلم کالا تولید می شود و ممکن است یک کالای خاص به دلایل مختلف افزایش قیمت داشته باشد و کلیت بازار لوازم خانگی افزایشی نبوده است.

این مقام مسئول گفت: تولیدکنندگان تلاش می‌کنند بدون افزایش قیمت تولید داشته باشند. رقابتی که الان در بازار وجود دارد زمینه را برای اینکه مصرف کننده کالای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کند، فراهم کرده است.

مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت تاکید کرد: ما هم سعی داریم اطلاع رسانی دقیقی در خصوص قیمت‌ها داشته باشیم تا مصرف کننده با دید بهتری اقدام به خرید کند.