پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سامسونگ یک نام خیلی آشنا در زمینه تولید تلویزیون در جهان می باشد، که تلویزیون هایی بسیار با کیفیت و در عین حال با قیمت های مناسب تولید می کند که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. بنابراین خرید تلویزیون سامسونگ نسبت به برند های دیگر می تواند برای کاربر به صرفه تر باشد. برای آشنایی بیشتر کاربران با تلویزیون های با کیفیت و ارزان قیمت سامسونگ، گروه تخصصی شاوینو تلویزیون های سامسونگ را با هم مقایسه کرده است و بهترین تلویزیون را نسبت به قیمت و کیفیت برای شما در نظر گرفته است که در ادامه نیز به معرفی و نحوه خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 می پردازیم.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 محصول سال 2021 میلادی و یکی از جدیترین مدل های سامسونگ است که با کیفیت تصویر بی نظیر و امکانات بسیار متنوع تولید شده است. این مدل قادر است هر کاربری را که به دنبال یک تلویزیون ایده آل با قیمت مناسب است راضی نگه دارد. کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU7000 فورکا  (4K)می باشد و با بهره بردن از حدود 8 میلیون پیکسل تصاویری بسیار شفاف و واضح را به نمایش خواهد گذاشت.یکی دیگر از فناوری هایی که به کیفیت بیشتر تصاویر کمک کرده است، فناوری Motion Xcelerator می باشد که تصاویر سریع را به صورت روان و یک پارچه نشان می دهد. فناوری HDR یکی از بهترین فناوری ها می باشد که سامسونگ یکی از سردمداران استفاده از آن می باشد، تلویزیون AU7000 از فرمت های HLG و HDR10 نیز پشتیبانی می کند تا نمایشگر تلویزیون بتواند تصاویر را با نور بهتر نشان دهد.

01

پردازنده بسیار قدرتمند Crystal Processor 4K تصاویر بسیار سریع را با دقت عالی پردازش می کند همچنین همه جزئیات را به تصویر خواهد کشید تا مخاطب بتواند با خیال راحت به تماشای تلویزیون بپردازد.از فناوری های دیگر که سامسونگ روی آن برای بهتر شدن تصاویر حساب باز می کند فناوری Pur Color می باشد، این فناوری می تواند به صورت خالص رنگ ها را نشان دهد و با کیفیت بالا طیف وسیعی از رنگ ها را به پوشش دهد تا رنگ هایی طبیعی و زنده ایجاد شود. فناوری هایی دیگری نیز دست به دست هم داده اند تا تصویری ایده آل را برای تلویزیون سامسونگ AU7000 به ارمغان آورند.اگرچه قیمت تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 نسبت به سایر مدل های این شرکت پایینتر است اما این عامل سبب نشده است که سامسونگ در این مدل از بهترین قابلیت ها و امکانات روز دنیا استفاده نکند و تقریبا تمامی قابلیت های مدل های بالاتر، در مدل 7000 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

 02

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ AU7000

همانطور که تلویزیون سامسونگ AU7000 دارای کیفیت تصویر خوبی می باشد از کیفیت صدا عالی با سیستم صوتی پیشرفته برخوردار است. این سیستم صوتی به صورت دوکاناله می باشد و می تواند صدا را از این طریق با قدرت 20 وات در محیط اطراف پخش کند. فناوری Dolby Digital Plus می تواند شدت امواج صوتی را افزایش دهد و صدا به صورت شفاف با قدرت بیشتر پخش شود و برای تماشای مسابقات ورزشی هیچ مشکلی پیش نیاید. شما همچنین می توانید با استفاده از فناوری Bluetooth Audio صدا را به صورت بیسیم و با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال دهید و از این طریق به آهنگ های مورد علاقه خود در این تلویزیون گوش فرا دهید.

هرچه هوشمند تر بهتر

سامسونگ در سال 2021 با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته تلویزیون های بسیار هوشمند را روانه بازار کرده است که یکی از این تلویزیون ها AU7000 می باشد که از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده می کند. این سیستم عامل دارای رابط گرافیکی بسیار ساده و جذاب می باشد که منو های بسیار واضح می توانند کاربر را برای تنظیم کردن تلویزیون، یاری دهند. شما در این تلویزیون می توانید با نصب برنامه SmartThings کلیه وسایل هوشمند خانه را که به تلویزیون سامسونگ AU7000 متصل هستند مدیریت کنید و با کیفیت بالا دستوراتی را به آن ها صادر نموده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. بنابراین می توانید تلویزیون را در مرکز خانه هوشمند خود قرار دهید و همه خانه را به صورت هوشمند مدیریت نمایید. یکی دیگر از فناوری های شگفت انگیز سامسونگ فناوری Tap View می باشد که با استفاده از آن شما می توانید نمایشگر گوشی همراه خود را به صورت بیسیم به نمایشگر تلویزیون انتقال دهید و از تصاویر بزرگ شده در تلویزیون با نهایت کیفیت لذت ببرید. داشتن مرورگر اینترنت نیز بسیار عالی می باشد که کاربر به وسیله آن می تواند در صفحات وب به جستجوی مطالب مورد نظر خود بپردازد و با دنیای وب ارتباط برقرار کند.

03

صفحه نمایشگر بیشتر با طراحی باریک

سامسونگ تلویزیون قیمت مناسب خود را با کیفیت بسیار بالا و زیبایی عالی طراحی کرده است. تلویزیون سامسونگ AU7000 با لبه های بسیار باریک و حاشیه بسیار کم طراحی شده است تا بیشتر فضای تلویزیون را نمایشگر آن تشکیل دهد. پایه های این تلویزیون به صورت هشتی شکل در دو طرف تلویزیون قرار داده شده اند و وزن تلویزیون را به راحتی نگه می دارند، علاوه بر پایه ها شما می توانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید و از زیبایی آن در این حالت نیز استفاده نمایید. این تلویزیون شامل 3 پورت HDMI و 1 پورت USB می باشد که می تواند داده های صوتی و تصویری را برای شما به راحتی به اشتراک بگذارد. فناوری Clean Cable Solution می تواند کابل های متصل به تلویزیون را مخفی کند و آن ها را از دید کاربر و مهمان مخفی نگه دارد. ریموت کنترل تلویزیون بسیار زیبا می باشد و هرگز دست را اذیت نخواهد کرد.

04

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 یکی از بهترین تلویزیون ها از لحاظ کیفیت و قیمت می باشد که شرکت سامسونگ برای کاربران خود معرفی کرده است. این تلویزیون در سایز های مختلف 43، 50، 55، 58، 65، 75 اینچ در فروشگاه شاوینو موجود می باشد.شما می توانید هر اینچی از این تلویزیون با کیفیت را به صورت مستقیم و بدون واسطه از سایت شاوینو با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. برای خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 شما ابتدا به سایت شاوینو مراجعه فرمایید سپس با مطالعه ویژگی ها و توضیحات کارشناسان در این زمینه نسبت به افزایش اطلاعات خود اقدام کنید. سپس اگر بازهم سوال یا ابهامی در مورد تلویزیون داشتید می توانید با کارشناسان گروه تخصصی شاوینو تماس حاصل کرده و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایید. برای خرید تلویزیون شما ابتدا مقدار بسیار کمی بیعانه برای حسن انجام معامله می پردازید سپس مابقی وجه را درب منزل و پس از تحویل تلویزیون و اطمینان از سلامت محصول، پرداخت خواهید کرد تا خریدی مطمئن را تجربه نمائید. ضمنا تلویزیون های سایت شاوینو دارای گارانتی و ضمانت نامه اصلی بودن محصول هستند تا خیال کاربر از بابت اصلی و اورجینال بودن کالا راحت باشد.