فارس | نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: سرعت اینترنت نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش یافته و دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و فضای کسب و کار آسیب دیده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سرعت اینترنت نه تنها افزایش نیافته بلکه به شدت کاهش یافته و علاوه بر آسیب به دانش‌آموزان و دانشجویان، فضای کسب و کار نیز آسیب‌دیده است.

وی خطاب به وزیر با بیان اینکه پایتان را از روی سیم بردارید، تصریح کرد: همکاران شما هم می‌دانند که زیرساخت‌های اینترنت در جنوب استان کرمان مشکل اساسی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات کارکنان اداری دادگستری‌ها گفت: آیا فیش حقوق کارمند دادگستری با 10 سابقه و با عدد 5 میلیون تومان زیر خط فقر حساب نمی‌شود؟

اعظمی همچنین خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دانش آموختگان دانشگاه‌ها از خیر رفاه گذشته‌اند؛ لطفا به جای سر کار گذاشتن آنها به آنها شغل بدهید.

وی همچنین از کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دلیل پیگیری ساخت مسکن برای اقشار محروم در سراسر کشور به ویژه جنوب استان کرمان تشکر کرد.