پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ازدواج موفق با قانون جذب

ازدواج مسئله بسیار مهمی است که نمی شود آن را نادیده گرفت. با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است، داشتن یک ازدواج موفق کمی سخت شده است. قانون جذب روشی است که به شما کمک می کند از این فکر های مخرب رها شوید و یک ازدواج موفق را تجربه نمایید. قانون جذب روشی تست شده و تضمینی است که شما را به آرزو های خود می رساند. این قانون برای ازدواج نیز صدق می کند. بنابراین با به کار گیری صحیح آن می توانید ازدواج موفقی داشته و همسری ایده ال برای خودتان انتخحاب کرده و ازدواج موفقی داشته باشید.

قانون جذب چیست؟ قانون جذب جزو قانون های اصلی و حیاتی است که زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. این قانون بیان می کند که به هر چیزی که فکر کنید برای شما اتفاق خواهد افتاد. فرقی ندارد این اتفاقات بد باشد یا خوب. شما هر چیزی را آرزو کنید و به آن فکر کنید آن را جذب خواهید کرد. بنابراین با مدیریت افکار خود و فکر کردن درباره موضوعات خوب و دلخواه خود می توانید آن ها را در زندگی خود لمس کنید.

قانون جذب چه تاثیری در ازدواج شما دارد؟

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، هر چیزی که به آن فکر کنیم در زندگی ما رخ خواهد داد. قانون جذب به شما کمک خواهد کرد که فرد ایده آل و مناسب را برای زندگی خودتان انتخاب نمایید و ازدواج موفقی را با آن فرد تجربه نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دائما با خودتان تکرار کنید که من فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا خواهم کرد و ازدواج موفقی با آن خواهم داشت. با تکرار این جملات تاکیدی شما ارتعاشات مثبتی به محیط پیرامون خود می فرستید و مواردی که طلب می کنید را دریافت خواهید کرد.

آیا قانون جذب واقعا برای داشتن ازدواج موفق تاثیر می گذارد؟

احتمالا شما هم آشنا، فامیل یا اطرافیان خودتان را دیده اید یا از دوستان خود شنیده اید که فردی که اصلا ویژگی های خاصی نداشته است بهترین ازدواج را داشته است. کسی که نه مدرک تحصیلی درست و حسابی دارد، نه تیپ زیبایی دارد و نه از لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار دارد. چطور می شود فردی با این مشخصات، بهترین فرد را برای ازدواج انتخاب کند و زندگی موفقی داشته باشد.

به نظر شما آیا این فرد جادو کرده است؟ آیا این فرد، یک فرد خوش شانس است؟ اعتماد به نفس زیادی دارد یا اینکه نتیجه اعمال خوب گذشته خود را می بیند؟. این تصور ها شاید در مورد یک درصد از این افراد صدق کند. اما ازدواج مسئله مهمی است که دو طرف بدون شناخت تصمیم به ازدواج نمی گیرند. در اینجاست که قانون جذب واردعمل می شود. وقتی شما دائما فرکانس مثبت ارسال می کنید و همسر خوبی را برای ازدواج با خودتان طلب می کنید این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد. شما با این کار در مسیر درست قرار می گیرید و فرد مورد نظر را جذب می کنید.

برای داشتن ازدواج موفق چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم؟

پس از آشنایی با قانون جذب و اطمینان پیدا کردن از صحت آن نوبت به آن می رسد که یک سری مراحل را برای جذب فرد دلخواه و داشتن ازدواج موفق طی کنید. این مراحل عبارت اند از:

1- تصورات منفی را از ذهن خود دور کنید و از صمیم قلب ایمان داشته باشید که یک همسر خوب و فوق العاده برای ازدواج انتخاب خواهید کرد.

2- همسر ایده ال خود را تصور کنید و تمام ویژگی هایی که برای او در نظر دارید یاداشت کنید.

3- از جملات تاکیدی قانون جذب غافل نشوید. هر وقت که فرصت کردید این جملات تاکیدی را با خود تکرار کنید. به طور مثال بگویید که من با بهترین همسر دنیا ازدواج خواهم کرد. همسر من بهترین خواهد بود. من زندگی موفقی را با همسر خود تجربه خواهم کرد.

4- خودتان را دست کم نگیرید و خودتان را یک فرد لایق برای داشتن زندگی ایده ال در نظر بگیرید.

5- رویا های خود را تصور کنید در این صورت شانس اتفاق افتادن رویا های شما بیشتر خواهد شد.

6- با خدا دوست باشید. بدانید هر انچه که بخواهید انجام خواهد شد. فقط کافی است به قانون جذب و خداوند اعتقاد و اعتماد کامل داشته باشید.

7- برای تمام چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید. سپاسگزاری نعمتی است که باعث می شود در زندگی چیزهای بیشتری به دست بیاورید. سعی کنید قدر داشته های خود را بدانید و برای آن ها شکر گزاری کنید.

قانون جذب شخص معین چیست؟

اگر دقت کرده باشید در طول زندگی با افرادی سر و کار داریم که برای ما مفید هستند یا با اخلاق ما سازگاری دارند. قانون جذب شخص معین اینگونه است که فردی که تصور می کنید بنا به دلایل نامعلوم سر راه شما قرار می گیرد. این فرد می خواهد عشق شما باشد یا دوست یا دشمن شما. قانون جذب فرد مشخص می گوید که به هر فردی که فکر کنید با یک بهانه نامعلوم سر راه شما قرار می گیرد. بنابراین با یاداشت کردن شخص ایده ال خود و تمرکز روی آن ها می توانید بهترین و ایده آل ترین فرد را برای ازدواج با خود جذب کنید.

جمع بندی

قانون جذب جزو مهم ترین و تاثیرگذار ترین قانون هایی است که بر زندگی اسنان ها حاکم است. این قانون باعث می شود که هر آنچه که تصور می کنید جذب شما شود. این قضیه برای ازدواج نیز صدق می کند. اگر به درستی از این قانون استفاده نمایید می توانید فردی مناسب برای ازدواج با خود جذب نمایید و ازدواجی موفق داشته باشید. برای اینکه در مسیر درست قانون جذب قرار بگیرید باید یک سری کارها را انجام دهید. سایت وان جذب به طور اختصاصی قانون جذب را آموزش می دهد و به شما کمک خواهد کرد که در مدت زمانی کوتاه به آرزوهای خود از جمله داشتن ازدواج موفق برسید. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای متحول کردن زندگی خود به سایت وان جذب مراجعه کنید.

منبع: https://1jazb.com