فارس | «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین در پیامی در توییتری نوشت: «در کمال تعجب، برخی تحلیلگران و روزنامه‌نگاران اوضاع در مذکرات وین را دراماتیک و "تقریبا بن‌بست" توصیف می‌کنند. در این مورد، اینطور نیست. پس از وقفه‌ای، مذاکره کنندگان به کار دیپلماتیک عادی بازگشته و مذاکرات فشرده را ادامه دادند. فضا مثبت است».

تکذیب شایعه «تقریبا بن‌بست» در مذاکرات هسته‌ای | دیپلمات روس: فضا مثبت است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین از مثبت بودن فضای مذاکرات کنونی میان ایران و گروه 1+4 درباره رفع تحریم‌ها علیه ایران خبر داد.

وی در پیامی در توییتری نوشت: «در کمال تعجب، برخی تحلیلگران و روزنامه‌نگاران اوضاع در مذکرات وین را دراماتیک و "تقریبا بن‌بست" توصیف می‌کنند. در این مورد، اینطور نیست. پس از وقفه‌ای، مذاکره کنندگان به کار دیپلماتیک عادی بازگشته و مذاکرات فشرده را ادامه دادند. فضا مثبت است».

«علی باقری» مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه ۱+۴ در گفت‌وگویی درباره اظهارات یک مقام اروپایی مبنی بر این‌که هشت مورد باز و اختلاف در پیش نویس قبلی وجود دارد و در پاسخ به این سؤال که الان اختلافات موجود در مذاکرات جاری در وین در چه زمینه‌هایی است؟ بیان کرد: در پیش نویسی که حاصل گفت‌وگوهای وین ۶ و بعد از ۶ دور گفت‌وگو است، چند موضوع اختلافی بین طرفین باقی ماند که نیازمند تصمیم گیری در سطح عالی داشت و اینها الان هم حل نشده روی میز است