یوسفیان ملا گفت: امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند

 رئیسی در ۱۰۰ روز کشور را از حالت قرمز خارج کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یوسفیان ملا گفت: امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند. آنقدر خرابی در کشور زیاد است که باید به دولت فرصت داد.«عزت الله یوسفیان ملا» نماینده مردم آمل در مجلس دهم در گفت‌وگو با برنا در خصوص کارنامه عملکرد صد روزه دولت گفت: آقای رئیسی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که کشور با شرایط سخت کرونا مواجه بود و واکسیناسیون روند بسیار کندی را در کشور داشت، اما با پیگیری‌های شخص رییس جمهور و اعضای دولت از کره جنوبی و چین و چند کشور دیگر چندین نوع واکسن وارد کشور شد. دولت رییسی طی این چند ماه که از آغاز آن می‌گذرد چندین برابر بیشتر از دولت روحانی واکسیناسیون را در کشور به انجام رساند و ظرف صد روز کشور را از حالت قرمز خارج و حتی منع تردد شبانه هم در شهرهای بزرگ برداشته شد.  

او ادامه داد: اکنون عادی ترین وضع را از نظر کرونا داریم. دولت در مدیریت کرونا و انجام واکسیناسیون کارنامه درخشانی دارد. در سایر بخش‌ها انتظار می‌رفت همراهان رئیس جمهور همانطور که رئیسی تلاش می‌کند، آنها هم در تکاپو باشند. رییسی سیاست ها را به آنها دیکته کرده است پس باید وزرا چشمشان به دهان رئیس جمهور باشد و بر مبنای گفته‌های رئیس جمهور روابط خود را با سایر قوا راهبردی کنند، اگر همین دغدغه ای که شخص رئیس جمهور دارد را سایر دولتی‌ها هم می‌داشتند شرایط به مراتب بهتر می‌شد. 

یوسفیان ملا با بیان این جمله که "عزم دولت برای رفع مشکلات جدی است" یادآور شد: برخی تحریم را هم مورد سوء استفاده قرار داده اند و قیمت ارز را لحظه ای بالا می بردند،  به نظر می رسد در کشور پول ملی ارز خارجی است زیرا همه چیز را با ارز خارجی می سنجند. مدیریت بازار ارز کار جمعی می‌طلبند و فقط به عهده رئیس جمهور نیست. عزم دولت برای رفع مشکلات مردم جدی است اما در کنار عزم جدی باید همراهی جدی هم باشد. وزرا در مسیر خدمت به مردم از پا نیافتند و کند نشوند. دولت جان مردم را در اولویت قرار داد، اگر دولت، معیشت را در اولویت خود قرار می‌داد، اکنون 700 تا کشته داشتیم و کمی اوضاع معیشت بهتر می‌شد اما مسئله اول جان مردم است.

وی با بیان این جمله که "برخی جریانات سیاسی منتظر هستند تا دولت موفق عمل نکند" تصریح کرد: برخی منتظر هستند تا مردم از دولت ناامید بشوند، یعنی چندان امیدی به مجلس و دولت نبستند و فکر می کنند که دولت و مجلس موفق نمی‌شوند. جریان‌های سیاسی به ویژه اصولگراها به میدان بیایند و به دولت کمک کنند. منفعل شدن جریانات سیاسی و سکوت معنا دار آنها به نفع هیچ کس نیست.‌ امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند. آنقدر خرابی در کشور زیاد است که باید به دولت فرصت داد. 

منبع: برنا