زاکانی، شهردار تهران از محل حادثه متروی کرج تهران بازدید کرد.

مترو کرج - تهران تعطیل شد | حال مصدومان وخیم است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زاکانی، شهردار تهران از محل حادثه متروی کرج تهران بازدید کرد.

سخنگوی اورژانس درباره برخورد دو قطار در خط مترو تهران - کرج خبر داد. مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: ساعت ٧:٠۴ صبح امروز دو قطار مترو در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر به هم برخورد کردند. رییس روابط عمومی حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد که مسافران البرزی تا اطلاع بعدی به ایستگاه‌های متروی کرج مراجعه نکنند.

علی صنعتی اظهار داشت : به علت حادثه تصادف قطار شهری صادقیه - گلشهر کرج ، این مسیر تا اطلاع بعدی بسته شده و رفت و آمد قطارها متوقف است.

وی در تشریح حادثه صبح امروز در متروی کرج – تهران اظهارداشت: ساعت ۷:۱۰ صبح براثر برخورد ۲ رام قطار در ایستگاه چیتگر خط پنج متروی تهران و حومه حدود ۲۰ نفر از مسافران مصدوم شدند.

صنعتی گفت: با توجه به  برخورد ۲ رام قطار تندرو و عادی مسافرگیری از کرج به سمت تهران و بر عکس تا اطلاع بعدی انجام نمی شود.وی بیان داشت:  به دنبال این حادثه اقدام لازم برای جابه جایی مسافران این قطارها با استفاده از اتوبوس های تهران و کرج  انجام شد.این مسوول گفت: علت  حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی قرارگرفت.روزانه حدود ۲۰۰ هزار مسافر با قطار شهری بین تهران و کرج جابه جا می شوند.

قطار شهری تهران - کرج  دارای  چهار  ایستگاه فعال در حوزه جغرافیایی استان البرز است رفت و آمد بین تهران و کرج از طریق قطار شهری تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود. 

مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.سخنگوی اورژانس گفت: تعداد مصدومان بیشتر از شمار اعلام شده اولیه است، شمار مصدومان به ۲۲ نفر رسیده است.

‍‍‍

سخنگوی اورژانس گفت:  تعداد مصدومان بیشتر از شمار اعلام شده اولیه است، شمار مصدومان به ۲۲ نفر رسیده است.سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به برخورد دو قطار مترو درخط کرج گفت: ده نفر از مسافرین مترو آسیب دیده اند. یکی از مصدومین بدحال است..

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ده نفر از مسافرین مترو آسیب دیده اند. یکی از مصدومین بدحال است. ۱۵ آمبولانس در محل مستقر هستند. اورژانس هوایی آماده باش است.

قائم مقام عملیات مترو تهران گفت: صبح امروز دو دستگاه قطار مترو در منطقه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند. در حال آزاد کردن خط هستیم. علت حادثه پس از بررسی‌های اولیه اعلام می‌شود.