مشرق | ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: هر وقت از حجم سیاه نمایی و  شدت یاس آفرینی بی وقفه در فضای مجازی، و کتمان موفقیت های کشور حیرت کردید، حتما اعتراف تلخ و تکان دهنده اصلاح طلب فراری را چند بار بخوانید؛

اکبر گنجی در زمان حضور در ایران (به اذعان برخی هم طیفان اصلاح طلب) "افراطی و تندرو" محسوب می شد و پس از وقوع فتنه سبز هم، در کنار سروش و کدیور و مهاجرانی و عبدالعلی بازرگان، به عضویت اتاق فکر  آن در لندن درآمد. او اسفند دو سال قبل درباره کارکرد شبکه رسانه ای پادوی غرب نوشت:

«ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

وظیفه ما وحشت‌افکنی پیرامون شیوع کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و... هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی هستیم.

تلویزیون مال بن‌سلمان است و «منبع معتبر» هم کسی جز خود او نیست... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».

کرونا وقتی در دوره مدیریت غربگراها بحران محسوب می شد و روزانه چند صد نفر را قتل عام می کرد، سوژه جذابی برای این جماعت بود اما وقتی با همت و تدبیر دولت جدید مهار شد و تعداد قربانیان به 20 تا 30 نفر رسید، از دستور کار پردازش رسانه ای مزدوران بن سلمان و آمریکا و اسرائیل خارج شد.

آری این جماعت وطن فروش، نوک مگسک برای هدف گیری و شلیک به نیابت از دشمنان را زیر نقاط قوت و امید ملت ایران گذاشته اند؛ چه با تخریب و چه با تحریف.