استون ویلا با هدایت استیون جرارد قصد جذب لوئیس سوارز را دارد.

بازگشت به انگلیس، مقصد غیرمنتظره در انتظار سوارز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه از حضور استیون جرارد روی نیمکت استون ویلا می گذرد و او در نقل و انتقالات زمستانی به خوبی توانسته تیمش را تقویت کند. جرارد اصرار به جذب فیلیپ کوتینیو داشت و به هدف خود نیز رسید. ستاره برزیلی از بارسا به شکل قرضی با بند خرید دائمی جذب شد و در اولین بازی خود برای ویلا به منچستر یونایتد یک گل زد و روی گل دیگر نیز نقش مستقیم داشت. جرارد با کوتینیو در لیورپول هم تیمی بود و به خوبی از وی شناخت داشت.

درانگلیس ادعا شده است که جرارد دوست دارد یک هم تیمی سابق دیگر خود را نیز به ویلا بیاورد و او کسی نیست جز لوئیس سوارز که این روزها در اتلتیکو شرایط خوبی ندارد و کمتر از شش ماه دیگر نیز قراردادش تمام می شود.

 

سوارز که فصل گذشته با زدن گل های فراوان نقش مهمی در قهرمانی اتلتیکو در لالیگا داشت، فصل جاری دچار افت عجیبی شده و در همه رقابت ها تنها 7 گل زده و دو پاس گل داده است. اختلاف و جنگ سرد بین او و دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو نیز مزید بر علت شده تا او از تمدید قرارداد صرفنظر کند.

اکنون تصمیم با اتلتیکو است، صبر کردن تا پایان فصل و جدایی سوارز به عنوان بازیکن آزاد یا فروش او در ژانویه به استون ویلا.

جرارد به سوارز اطمینان داده است که او را به روزهای اوجش باز می گرداند و باید دید در نهایت ستاره اروگوئه ای و اتلتیکو به چه نتیجه ای خواهند رسید.