کارلو آنچلوتی معتقد است بحران کنونی بارسا و اتلتیکو عجیب است و البته تاکید کرد که هر دو تیم توانایی خروج از مشکلات را دارند.

آنچلوتی: از بحران بارسا و اتلتیکو شگفت زده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان الچه است. این برای دومین بار در 3 روز است که دو تیم به مصاف هم خواهند رفت. رئال پنج‌شنبه شب در زمین الچه این تیم را 1-2 شکست داد و به یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری رسید.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در مورد شرایط تیمش گفت:« استراتژی ما مثل همیشه است. الچه را خوب می‌شناسم و پنج‌شنبه مصاف سختی برابر این تیم داشتیم. برای پیروزی عذاب کشیدیم و تیمی با سازماندهی بسیار خوب هستند. برای پیروزی در بازی فردا نیز کار ساده‌ای پیش رو نداریم. سه امتیاز فردا بسیار مهم است و تیم باید کاملا با انگیزه وارد میدان شود. با همه این اوصاف، تیم را در شرایط خوبی می‌بینم. آسنسیو، ماریانو و وایه‌خو مصدومند و تست کرونای کارواخال نیز هنوز منفی نشده است.»

 

وضعیت بیل، هازارد و ایسکو برای بازی فردا:« ایسکو و هازارد مصدوم نیستند ولی بیل پس از مدت‌ها به شرایط بازی رسیده است. دوران دوری بیل به دلیل مصدومیت از هازارد بیشتر بوده است. هر کدام داستان مجزایی دارند. گرت در حال بازگشت به فرم بدنی خوب خودش است و به تازگی توانسته در تمرینات گروهی حاضر باشد. ایسکو و هازارد اما کاملا در شرایط بازی قرار دارند و برابر الچه نیز تاثیرگذار بودند. فردا هازارد می‌تواند فیکس باشد و امیدوارم روز خوبی هم برایش رقم بخورد.»

بدون والورده و برزیلی ها در یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بیلبائو:« این تقویم را درک نمی‌کنم. البته فقط رئال نیست که ضرر می‌کند. با همین داشته‌های‌مان برابر بیلبائو حاضر خواهیم شد و فشاری روی برزیل و اروگوئه برای آزادسازی این بازیکنان وارد نمی‌کنیم.»

بحران در اتلتیکو و بارسا:« صحبت از دو تیم بزرگ است و طبعا شرایط فعلی آنها عجیب جلوه می‌کند. برای من هم شگفت انگیز است که بیشتر از حد ممکن دچار مشکل شده‌اند. در هر شرایطی بارسا و اتلتیکو دو رقیب بزرگ و قابل احترامند و معتقدم هر دو توانایی خروج از بحران را دارند.»

دشواری ها مربی رئال مادرید بودن:« مشکلات یک مربی در تیم‌های کوچک و بزرگ یکسان است. در هر بازی شما باید ترکیب اصلی را انتخاب کنید، ضمن اینکه روابط خوب با بازیکنان را نیز باید حفظ کنید. البته در رئال شما مجبورید بازیکنانی را هر هفته از ترکیب کنار بگذارید که در تیمی دیگر می‌توانند فیکس باشند و این کار را دشوارتر می‌کند.»

آینده هازارد و سبایوس:« ادن هازارد در برنامه‌های فصل بعد باشگاه جای دارد. در مورد سبایوس باید بگویم که شروع خوبی پس از ماه‌ها دوری از میادین داشت. او شخصیتش را نشان داده و به شخصه از او راضی هستم. ترسی از حمله به توپ ندارد و در نیم فصل دوم مهره مهمی برای تیم محسوب می‌شود.»