مدیر روابط عمومى باشگاه پیکان میهمان تلفنى برنامه پرمخاطب هت تریک در شبکه تلویزیونى عراق بود.

ایران نیازى به تغییر نتایج تست کرونا ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد پاینده مدیر رسانه اى سابق تیم ملى امید که به دلیل آشنایى به زبان عربى پاسخگوى سوالات مجرى تلویزیون عراق بود در خصوص موضوعات منتشر شده در رسانه هاى عراقى و نتایج تست هاى کروناى اعضاى این تیم گفت:اولا براى مبتلایان به کرونا در اردوى هر دو تیم آرزوى سلامتى دارم. بدون تردید شاهد بازى سختى بین دو تیم خواهیم بود. ایران براى قطعى کردن صعود تلاش مى کند و عراق به دنبال بازگرداندن اعتبار خودش خواهد بود.

او ادامه داد: من براى تیم ملى عراق احترام ویژه اى قائلم ، تیمى که صاحب افتخارات و سوابق ارزشمندى است و بازیکنان بزرگى داشته اما باید قبول کنیم عراق فعلى ضعیف ترین تیم سال هاى اخیر است و در مکان پنجم جدول گروه قرار دارد.چرا ایران باید از چنین تیمى بترسد که بخواهد نتایج تست هاى کرونا را تغییر بدهد تا چهار بازیکن عراق در این مسابقه حضور نداشته باشند؟

این فعال رسانه ای در ادامه گفت و گو با تلویزیون عراق اضافه کرد:ایران به راحتى ١٦ امتیاز در این گروه گرفته و نزدیک ترین تیم به جام جهانى است. چرا این تیم باید از عراقى که بدترین تیم سال هاى اخیر است و مشکلات فراوانى در یک سال گذشته داشته بترسد و به نتایج کروناى غیر واقعى متوسل شود. این اظهارات قابل پذیرش نیست. شرایط دو تیم برابر است و ایران هم ٦ بازیکن اصلى خودش را در اختیار ندارد. سردار آزمون، سید مجید حسینى و نوراللهى، همچنین صیادمنش و یکی دو بازیکن دیگر در این بازى حضور ندارند.

پاینده در پایان افزود: طارمى و حاج صفى هم در تمرینات حاضر نبودند و بعید است در ترکیب قرار بگیرند با این وجود بازیکنان با تجربه و توانایى مثل انصارى فرد در ترکیب قرار مى گیرند و ایران گزینه هاى جانشین مناسبى در اختیار دارد. عراق هم در غیاب چهار بازیکن خودش به میدان مى رود اما براى ایران چه تفاوتى وجود دارد که این نفرات در زمین باشند یا نباشند؟ این شرایط براى هر دو تیم وجود دارد و باید حقیقت را بپذیریم. موضوعات مطرح شده در رسانه هاى عراقى صحت ندارد.