ستاره کلمبیایی پورتو توافقات نهایی خود را با باشگاه لیورپول برای امضای قرارداد با قرمزهای آنفیلد به توافق رسید.

همبازی طارمی با پیراهن تیم کلوپ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره جدایی وینگر سرعتی و گلزن پورتو پرتغال به گوش می‌رسید و از باشگاه‌هایی چون تاتنهام و لیورپول به عنوان مشتریان این بازیکن شاغل در لیگ پرتغال یاد می‌شد؛ رقم پیشنهادی لیورپولی‌ها برای جذب دیاز حدود 38 میلیون پوند اعلام شده است.

سرانجام گمانه‌زنی‌ها، انتقال این وینگر کلمبیایی به لیورپول قطعی شده و تصاویر غیررسمی نشان می‌دهد که این بازیکن مشغول آخرین امضاها برای پیوستن به جمع شاگردان یورگن کلوپ است تا در ادامه فصل لیگ جزیره در قامت بازیکن لیورپول حاضر شود.

این بازیکن که از سال 2019 در پورتو حضور دارد، بعد از سه فصل درخشان زیرنظر کونسیسائو حالا در آستانه حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی است و قرار است با ستارگانی چون دیگو ژوتا، محمد صلاح و سادیو مانه برای حضور در ترکیب لیورپول رقابت کند.

دیاز که در حال حاضر در اردوی ملی کلمبیا برای مسابقه با آرژانتین حضور دارد، بعد از اتمام اردو به انگلستان سفر می‌کند تا رسماً مراسم معارفه او در لباس تیم لیورپول انجام شود؛ براساس شنیده‌ها، لوئیس دیاز با قراردادی پنج و نیم ساله به عضویت لیورپول در آمده است.

جالب آن‌که این ستاره کلمبیایی و همبازی مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو، سومین خروج بزرگ پورتویی‌ها در بازار زمستانی بود؛ پیش از جدایی لوئیس دیاز، سرجیو اولیویرا راهی رم شده بود و خسوس کرونا هم به تیم فوتبال سویا پیوسته بود.