سرمربی فجر سپاسی شیراز می‌گوید باید با جذب بازیکن و حل نقاط ضعف در نیم فصل دوم مردم شیراز را از نگرانی در می‌آورند.

کلانتری: ماجرای مرادمند نباید این‌طور می‌شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، علی کلانتری در مورد شرایط فجر سپاسی در تعطیلات نیم فصل به خبرنگار ما گفت: ما لیست بازیکن های خود را به باشگاه ارائه دادیم و منتظر هستیم ببینیم مدیران چه حرکتی می کنند. تا دیر نشده باید بازیکن جذب کنیم. هنوز که اقدامی نشده و باید ببینم تا فردا یا پس فردا شرایط چگونه پیش می رود.

او در مورد بودجه‌ای که در اختیار فجرسپاسی بود و به همین دلیل در جذب بازیکن دچار مشکل بودند ادامه داد: تیم ما همیشه بودجه محدودی داشته و باید با این موضوع کنار بیاییم و کارهایمان را انجام بدهیم. همیشه همین طور بوده و نمی‌توان به تیم هایی که بودجه زیادی دارند خرده بگیریم. بعضی تیم ها فقط مبلغ ۶ میلیارد تومان برای رضایتنامه یک بازیکن پرداخت می‌کنند ما نگاه به بودجه مان می کنیم ولی الان میبینم که با پول های خیلی زیادی بازیکنان جابه‌جا می شوند.

کلانتری ادامه داد: انشالله همه بتوانیم بازیکنانی که می‌خواهیم را جذب کنیم. از بازیکنان مان در نیم‌فصل اول ممنون هستم آنها زحمت کشیدند ولی در بعضی پست ها نیاز به تقویت داریم همانند همه تیم ها که بازیکن می گیرند تا قدرت شان بالاتر برود. ما هم باید بازیکن بگیریم؛ من لیست ارائه دادم و همه چیز بستگی به باشگاه دارد که رضایت بازیکنان را جلب و بعد آنها را جذب کند.

سرمربی فجر در مورد مصاحبه محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال مبنی بر اینکه به هر تیمی برود به فجر نمی‌رود ادامه داد: بله صحبت‌هایش را دیدم و به نظر من به باشگاه برمیگردد. بالاخره اتفاقی که نباید می افتاد افتاد و امیدوارم ما بتوانیم بازیکنان دیگری جذب کنیم که مشکلات مان در نیم‌فصل دوم کمتر شود.

او در پیش بینی از وضعیت فجر در نیم فصل دوم بیان کرد: انشاالله تیممان را تقویت می‌کنیم و حتماً نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد ما باید تیم مان را در لیگ نگه داریم و جایگاه مان هم از این بهتر شود.

سرمربی فجر در واکنش به اینکه به نسبت رتبه شان یعنی چهاردهمی جدول، ۱۳ گل خورده آمار بدی نیست، گفت: شرایط تیم ما از نظر دفاع خوب بود و همه با هم دفاع می کنند. بعضی گل ها را در دقایقی می خوردیم که اگر نمی خوردیم وضعیتمان از این هم بهتر بود. روی این مسئله کار میکنیم ولی از آن طرف قضیه هم باید بگویم کمتر توانستیم به گل برسیم و این موضوع را هم با تمرین کردن و جذب بازیکنان حل خواهیم کرد. امیدوارم خوب کار کنیم تا مردم شیراز در نیم فصل دوم از این نگرانی بیرون بیایند.

کلانتری در پایان در مورد صعود ایران به جام جهانی عنوان کرد: همه چیز عالی بود. به کادر فنی بازیکنان و مردم تبریک می‌گویم. همه مردم خوشحال شدند. از همه لحاظ ما در آسیا سرتر هستیم. درست است که الان می‌گویند تیم نسل طلایی است ولی به نظر من همیشه نسل طلایی بوده همه تیم ها در حال رشد هستند و رشد تیم ما هم خوب بوده است. ما مهره های بسیار خوبی داریم ولی نیاز به یک کادرفنی داشتند که آنها را سازماندهی کند و به نظر من آقای اسکوچیچ هم خوب عمل کرد و به نوع مهندسی انجام داد. بازیکنان لژیونر هستند و اینها را در کنار هم قرار دادن خودش هنر میخواهد که به نظر من این هنر را آقای اسکوچیچ داشت.