پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر در صنعت رستوران و تهیه غذا مشغول به کار هستید و یا صاحب آشپزخانه صنعتی یا قنادی می‌باشید یکی از مهم‌ترین مسائلی که در ابتدا با آن مواجه هستید، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. این مسئله گاهی اوقات ممکن است تبدیل به مشکل شود و قدرت تمرکز بر روی سایر مسائل را از شما بگیرد. چرا که امروزه دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربری خاص خود را دارند و ممکن است شما را دچار سردرگمی سازد. در بعضی موارد نیز احتمال دارد اقدام به خرید دستگاه‌های بی‌کیفیت نمایید و علاوه بر اینکه موجب ایجاد مشکل در روند کار می‌شود، دائما مجبور می‌شوید هزینه زیادی را برای تعمیر آن بپردازید. فروشگاه آ‌ذر پخت نوین توانسته است دستگاه‌ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با بهترین کیفیت تولید و عرضه نماید. در ادامه مقاله با انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذرپخت نوین و کاربرد هر یک از این دستگاه‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

سینک و وان شستشو آذر پخت نوین

سینک و وان شستشو از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی آ‌ذر پخت نوین است. از سینک و وان شستشو آذرپخت نوین در انواع رستوران‌ها، تالارها و کارخانه های تولیدی مواد غذایی استفاده می‌شود. انواع سینک بر اساس طول و تعداد لگن دسته بندی می‌شوند.

در کارخانه های صنعتی و یا آشپزخانه صنعتی قبل از آماده سازی مواد اولیه، باید به خوبی شسته شوند. بهترین وسیله برای این کار استفاده از سینک و وان شستشو آذر پخت نوین است. استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذر پخت نوین بهداشت محیط و مواد غذایی را بالا می‌برد و علاوه بر آن موجب تسریع در سایر کارها می‌شود.

فر قنادی آذرپخت نوین

یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که بیشتر در نانوایی و قنادی‌ها استفاده می‌شود، فر قنادی آذرپخت نوین است. استفاده از فر قنادی می‌تواند کیفیت محصول را بالاتر ببرد و روند کار را سریعتر کند. طراحی فر قنادی آذر پخت نوین باعث می‌شود تا بتوان انواع شیرینی و کیک را در مقادیر مختلف با کیفیت عالی تولید نمود.

فر صنعتی و فر قنادی آذر پخت نوین به دو دسته فر طبقه‌ای و فر گردان تقسیم بندی می‌شوند. در برخی از مشاغل از فر قنادی برای پخت نان استفاده می‌شوند و در برخی موارد از فر قنادی آذرپخت نوین برای شیرینی پزی، کلوچه پزی و سایر محصولات قنادی استفاده می‌شود.

میزکار و کابینت صنعتی آذر پخت نوین

میزکار و کابینت صنعتی آذر پخت نوین از تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرکاربرد در رستوران ها و تالارها هستند که با توجه به قابلیت های فراوان این محصول طبیعی است که از مهم‌ترین دستگاه‌ها باشد. میزکار  آذرپخت نوین آماده سازی غذا و خرد کردن گوشت و مرغ را سریع‌تر پیش می‌برد.

میزکار و کابینت صنعتی آذرپخت نوین یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که بر روی یک چهار پایه قرار می‌گیرد و بدین صورت آشپز دسترسی راحت‌تری به مواد غذایی و ظروف دارد. در ساخت بدنه میزکار و کابینت صنعتی آذر پخت نوین از ورقه های استیل استفاده شده است که دوام و ماندگاری محصول را  در برابر عواملی مثل زنگ زدن، خش دار شدن و آلودگی افزایش می‌دهد.

هود صنعتی آذرپخت نوین

از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی که وظیفه تهویه هوا را بر عهده دارد، هود صنعتی آذر پخت نوین است. هودهای صنعتی آذرپخت نوین گرما، بخار و انواع گازهای ناشی از پخت و پز غذا را خارج می‌سازد. این هود از سیستم مکش قوی برخوردار است و می‌تواند هرگونه بخار و دود ناشی از تهیه‌ی غذا را خارج سازد. انواع هود صنعتی آذرپخت نوین در اندازه و ابعاد مختلف تولید می‌شود. برخی از ویژگی های هود صنعتی آذر پخت نوین به شرح زیر است:

ساختار تخصصی متناسب با فضای رستوران ها و آشپزخانه ها

 بکارگیری از بهترین ورق استیل (ورق استیل استنلس) در فرآیند تولید

قابلیت تمیز کردن و شستشو با انواع شوینده

میکسر خمیر آذرپخت نوین

از میکسر خمیر آذر پخت نوین برای مخلوط کردن و آماده سازی انواع خمیر نان و کیک استفاده می‌شود. این دستگاه مخزنی با اندازه نسبتا بزرگ دارد که خمیر درون آن قرار می‌گیرد و پس از اینکه به اندازه کافی ورز داده شد، برای پخت انواع نان و شیرینی آماده می‌گردد. استفاده از این تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذرپخت نوین سرعت کار را افزایش می‌دهد. همین امر باعث شده است تا در انواع رستوران ها، نانوایی ها، مراکز تهیه غذا، قنادی ها و شیرینی پزی ها از آن استفاده شود. ابعاد مناسب و کوچک میکسر خمیر آذرپخت نوین فضای کمی را در محیط اشغال می‌کند و از به هم ریختگی و کثیفی آشپزخانه جلوگیری می‌کند.

دستگاه اتوماتیک پخت نان آذر پخت نوین

برای پخت انواع نان‌ باگت، نان‌های فانتزی و نان‌های بربری، لواش، سنگک و ... از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مخصوص مثل دستگاه اتوماتیک پخت نان آذرپخت نوین استفاده می‌شود. این تجهیزات آذر پخت نوین به صورت انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود هستند. در دستگاه تمام اتوماتیک آن دست هیچ گونه دخالتی در روند تولید نان ندارد و بهداشت و سلامت و سلامت تولید نان افزایش پیدا می‌کند.

ویژگی دستگاه اتوماتیک پخت نان

افزایش سرعت و راندمان بالای تولید

کاهش ضایعات تولید نان

کاهش اتلاف حرارت به دلیل عایق بندی دستگاه

عدم دخالت دست در فرآیند پخت نان و درنتیجه بهداشتی بودن تولید نان

دستگاه چانه پهن کن آذر پخت نوین

دستگاه چانه پهن کن آذر پخت نوین یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که برای پهن کردن خمیر و وزن کردن چانه‌ها قبل از قرار گیری در فر و تنور استفاده می‌شود. این دستگاه غلتک های به صورت تمام استیل دارد که موجب راحتی بیشتر در کار شده است. گردش آب در این غلتک، سیستم را خنک کاری می‌کند و برای مدت زمان بیشتری می‌توان از دستگاه استفاده نمود. برخی از ویژگی های دستگاه چانه پهن کن آذرپخت نوین به شرح زیر است:

نصب و راه اندازی راحت دستگاه

مجهز به الکتروموتور موتوژن

کاهش قیمت تمام شده نان

توانایی کارکرد با برق تک فاز و سه فاز

افزایش مدت ماندگاری نان

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذرپخت نوین

اگر از افراد صاحب آشپزخانه صنعتی هستید می‌دانید که استفاده از دستگاه‌های مناسب و باکیفیت تا چه اندازه مهم است. برای مشاهده انواع دستگاه ها می‌توانید به وبسایت آذر پخت نوین مراجعه فرمایید و تمامی محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید و پس از بررسی انواع محصولات اقدام به خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی آذر پخت نوین نمایید.