در بارسلونا به این اطمینان رسیده اند که عثمان دمبله برای فصل بعد با پی اس جی به توافق رسیده است.

بارسا از تردید به یقین؛ توافق دمبله با PSG
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از 4 سال پیش برای بارسا بازی می کند و پس از سه سال که درگیر مصدومیت ها بود، فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند. در باشگاه روی او برای فصول بعد نیز حساب می کردند ولی خودداری او از تمدید قرارداد و عدم پاسخگویی به پیشنهادات در نهایت خشم سران بارسا را برانگیخت.

دمبله را تهدید کردند که یا باید تمدید کند یا از بارسا برود اما در نهایت او روی موضع همیشگی خود یعنی ماندن در بارسا تا پایان فصل ماند و در برابر تهدیدات تسلیم نشد.

بارسا اکنون با معضلی بزرگ روبرو است. ژاوی اعتقاد دارد که بهتر است از دمبله استفاده کند اما باشگاه عقیده ای دیگر دارد و ترجیح می دهد او تا پایان فصل دیگر به میدان نرود.

 

سران بارسا در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده اند که دمبله با باشگاهی دیگر، احتمالا پی اس جی برای فصل بعد به توافق رسیده و به همین دلیل نه تمدید کرد نه حاضر شد در نیم فصل راهی تیمی دیگر شود. روز گذشته توماس توخل سرمربی چلسی فاش ساخت که هیچ صحبتی با دمبله نداشته و او در برنامه های باشگاه لندنی نیست تا شک بارسا در مورد پی اس جی به یقین تبدیل شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا حالا بیشتر از همیشه به یقین رسیده است که دمبله فصل بعد با پیراهن پی اس جی بازی خواهد کرد و پیش قرارداد را نیز امضا کرده تا جانشین کیلیان امباپه شود. ال چیرینگیتو نیز در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی این خبر را به صورت اختصاصی اعلام کرده بود و با این تفاسیر باید منتظر هنرنمایی های دمبله در فصل بعد با پیراهن پاریسی ها باشیم.