رضا درویش می‌گوید طبق برنامه‌‌ریزی‌‌های صورت گرفته تلاش می‌کنند بحث خصوصی‌سازی که مانع دیرینه باشگاه پرسپولیس بوده را حل کنند.

درویش:پرسپولیس مترادف با اسم خوردبین است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امروز در باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای میان مدیرعامل سرخ‌ها و قربان‌زاده، رئیس خصوصی سازی برگزار شد و درویش در خصوص این دیدار گفت: از زحمات بی‌شائبه آقای قربان زاده در این مدتی که من کارگری این باشگاه را به عهده دارم تشکر می‌کنم. نزدیک به سی یا چهل سال است که بحث‌های خصوصی سازی و فروش باشگاه مطرح بود؛ با یک مسئله کاملا برنامه ریزی شده و درحالی که تمام ابعاد باشگاه را در نظر می‌‌گیرند در حال وقوع است و این را باید به فال نیک گرفت و امیدوارم روزی برسد چیزی که در آرزوها بود میسر شود و هواداران، بازیکنان و تمام کسانی که سال‌ها آرامش را برای این باشگاه می‌خواستند به چیزی که می‌خواستند برسند.

درویش ادامه داد: یقین دارم با محبتی که آقای قربان‌زاده و همکاران‌شان دارند و با ارائه طریقی که فرمودند حتما این اتفاق می‌افتد؛ همچنین با تصمیم آقای سجادی که مصرانه از ما این مسئله را خواستند. ایشان خودشان جلسه‌ای داشتند اما زمانی که متوجه شدند جلسه‌ای درباره خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس است بدون هیچ فوت وقتی جلسات را رها کردند. وزرای دیگر مثل وزیر اقتصاد هم همین برخورد را داشتند و همگی دست به دست هم دادند تا این کار را به انجام برسانند و آرزوی دیرینه‌ای که همه در حسرتش بودند اتفاق بیفتد. امیدواریم دل هواداران خوش باشد. این اتفاق مهم به جز با هم‌دلی هواداران، پیشکسوتان و اهالی ورزش میسر نمی‌شود چون باید دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد. این طور نیست که بگویند امروز فرابورس اعلام کرده و فردا هم حل می‌شود! این‌گونه نیست بلکه باید همگی شرکت کنند و از این برنامه‌ی ترسیم شده که به نفع باشگاه است دفاع کنند و دست به دست هم بدهند تا این اتفاق به سرانجام برسد. 

مدیرعامل سرخ‌ها در مورد حضور محمود خوردبین در این باشگاه بیان کرد: شناسنامه پرسپولیس مترادف با اسم آقای خوردبین است و ایشان سال‌های سال بزرگ ما بودند و هستند. اگر این پیشکسوتان نبودند پرسپولیس نبود و ماهم کاری نداشتیم. اساس بودن ما به حضور پیشکسوتان بستگی دارد. آن‌ها بودند و این مدارج را طی کردند و این مقام و جایگاه را برای پرسپولیس فراهم کردند تا امروز ما به اینجا بیایم و راه آن‌ها را ادامه دهیم؛ با یک تفاوت که امیدواریم بتوانیم موانعی که در این ده یا بیست سال اخیر سر راه این باشگاه بود و به تعالی باشگاه کمکی نمی‌کرد را برداریم.