کریم بنزما، وینیسیوس جونیور و فرلان مندی در دیدار رئال مادرید مقابل گرانادا غایب خواهند بود.

نگران کننده غیبت زوج معروف در لیست رئال عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه بازی‌های ملی یک شوک بزرگ به رئال مادرید وارد شد؛ جایی که این تیم در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و نهایتاً با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد از این مسابقات حذف شد.

بسیاری معتقد هستند یکی از مهمترین دلایل شکست رئال مادرید مقابل بیلبائو غیبت کریم بنزما در این دیدار بود که به دلیل مصدومیت جدال سن مامس را از دست داد. همچنین زوج بنزما در خط حمله یعنی وینیسیوس جونیور نیز به دلیل که تازه از اردوی تیم ملی برزیل به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی ملحق شده بود، نتوانست نمایش همیشگی را از خود ارائه دهد.

رئال مادرید، صدرنشین رقابت‌های لالیگا، فردا شب در چارچوب هفته بیست و سوم میزبان گرانادا خواهد بود. با این حال در لیست منتشر شده این تیم برای تقابل با گرانادا یک مسئله نگران کننده وجود دارد؛ جایی که نام کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در آن دیده نمی شود بنابراین رئال بدون تاثیرگذارترین بازیکنان خود به مصاف کانادا می رود. همچنین فرلان مندی دیگر بازیکنی است که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده است.