مدافع راست الدحیل قطر در توافق دوباره با پرسپولیس به این تیم پیوست.

رسمی؛ رامین رضاییان به پرسپولیس پیوست (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که از چندی پیش زمزمه بازگشت وی به این تیم شدت گرفته بود، دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضا رساند.

در شرایطی که از دقایقی پیش اخبار حول مذاکره دوباره رامین رضاییان و باشگاه پرسپولیس شدت گرفته بود، طرفین به نتایج مثبتی برای همکاری دست یافتند و در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی، این مدافع بار دیگر به تهران بازخواهد گشت تا پیراهن تیم محبوب خود را بر تن کند.

رضاییان که بعد از تنبیه انضباطی برانکو ایوانکوویچ در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل شانزدهم و جشن قهرمانی این تیم کنار گذاشته شده بود، در ادامه با حضور در لیگ بلژیک و تجربه جام جهانی روسیه، شرایط فوتبالی را دنبال کرد. او با حضور در لیگ ستارگان قطر و درخشش در آن، مورد توجه الدحیل نیز قرار گرفت و بعد از نیم فصل حضور در این تیم، به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

باشگاه پرسپولیس با تیتر "رامین رضاییان دوباره اینجاست؛ عضوی از ارتش سرخ" این خبر را به هواداران خود داد.

اکنون او بعد از 5 فصل دوری از پرسپولیس بار دیگر به این تیم بازخواهد گشت تا هواداران خیال‌شان بابت سمت راست دفاعی این تیم کاملا راحت شود. قدرت ارسال و گلسازی بالای این بازیکن در کنار شم گلزنی‌اش مطمئنا می‌تواند شرایط مناسبی برای موفقیت سرخپوشان در این فصل سخت فراهم سازد. 

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز که کاملا تحت فشار هواداران و هجمه های آنها قرار داشت، اکنون با شکل دادن این اتفاق موردعلاقه هواداران، قطعا شرایط بهتری را دنبال خواهد کرد.

بعد از احمد گوهری این دومین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود و البته گفته می‌شود یحیی گل محمدی قصد دارد برای تقویت خط حمله تیم، یک مهاجم خارجی آزاد را نیز در ادامه جذب کند.