اتلتیکومادرید در دیداری دراماتیک و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-4 از سد ختافه عبور کند.

دراماتیک بردن کار اتلتیکومادرید شده است! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیگو سیمئونه که چند روز قبل با دو بار گلزنی در دقایق پایانی شکست مقابل والنسیا را به پیروزی تبدیل کردند، این بار در مسابقه ای پرهیجان و زیبا توانستند 3-4 ختافه را مغلوب کنند.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 9 صاحب یک ضربه پنالتی شد. لوییس سوارز پشت توپ قرار گرفت و نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند و این فرصت خوب از دست رفت. 

اما دقایقی بعد این آنخل کوره‌آ بود که موفق به باز کردن دروازه ختافه شد و اتلتیکو با یک گل پیش افتاد. حملات این تیم ادامه یافت و در دقیقه 27 متئوس کنیا گل دوم را نیز به ثمر رساند، اما دقایقی بعد طوفان ختافه آغاز کرد. این تیم ابتدا در دقیقه 30 توسط بورخا مایورال اختلاف را به حداقل رساند و در فاصله پنج دقیقه دو بار صاحب پنالتی شد که انیس اونال هر دو بار موفق به گلزنی شده و ختافه با نتیجه 2-3 از اتلتیکو جلو افتاد.

اما این پایان کار نبود و در ثانیه های پایانی نیمه اول آنخل کوره‌آ ارسال توماس لمار را تبدیل به گل کرد و نیمه اول با تساوی 3-3 تمام شد. در اوایل نیمه دوم فیلپه گارسیا، مدافع اتلتیکو از زمین اخراج شد تا کار این تیم برای کسب برتری دشوارتر شود.

اما در شرایطی که به نظر می رسید بازی با تساوی 3-3 رو به اتمام است، در دقیقه 89 هرموسو ارسال ژائو فلیکس را تبدیل به گل کرد تا در نهایت اتلتیکومادرید در این جدال تماشایی و پرگل با نتیجه 3-4 به برتری دست یافته و سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.