شماره 66 پرسپولیسی‌ها برای اولین بار به طور کامل در ترکیب حضور داشت و تا حدی رضایت یحیی را جلب کرد.

وحدت حنانوف؛ امیدوارکننده و دلهره‌آور! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق جالب خط دفاعی پرسپولیس مقابل نساجی علاوه بر سه دفاعه شدن، به حضور وحدت حنانوف در ترکیب مربوط می‌شد؛ بازیکن تیم ملی تاجیکستان که برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. برای پرسپولیس که سیدجلال حسینی 40 ساله و با تجربه را نیمکت نشین کرده و حنانوف 21 ساله را به بازی فرستاده بود، این تغییر ریسک بزرگی به حساب می‌آمد.

حنانوف علی‌رغم اینکه در قلب خط دفاعی بود در بعضی دقایق با استارت‌های سریع خود را به نزدیکی محوطه نساجی می‌رساند. در یک صحنه حرکت ترکیبی او از سمت راست و پاس کات‌بک او می‌توانست منجر به گل شود که پاس آخر او دقیق نبود. این بازیکن همچنین ضربات سر اول را خوب می‌زد.

اما بخش تاریک عملکرد این مدافع جوان به استرس داشتن و جا ماندن روی پاس‌های عمقی حریف مربوط بود. پرسپولیس یک بار در این بازی دروازه‌اش روی پاس عمقی باز شد و چند بار دیگر نیز مشابه این اتفاق رخ داد و آسیب پذیر نشان داد.

یحیی در مورد عملکرد بازیکنان تاجیک خود در کنفرانس خبری گفته بود: "بازی سنگینی بود، با این وجود در مجموع عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی هستند که هرچه باتجربه‌تر می‌شوند، بیشتر مفید واقع می‌شوند و به کار می‌آیند و بهتر عمل می‌کنند."

آنطور که پیداست یحیی برای آب دیده شدن بازیکن جوان تاجیکی خود در هفته‌های پیش رو نیز به آنها فرصت می‌دهد. البته حنانوف خوب می‌داند با توجه به ترافیک خط دفاعی پرسپولیس، زیاد بودن اشتباهاتش منجر به نیمکت نشینی او خواهد شد.