اولی هوینس، رئیس سابق بایرن، به شدت نسبت به احتمال برگزاری دو سال یکبار جام جهانی انتقاد کرده است.

برگزاری دو سال یک‌بار جام جهانی؟ مزخرف است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ ابتدای هفته یک شکست غیرمنتظره و عجیب را مقابل بوخوم متحمل شد؛ جایی که شاگردان یولیان ناگلزمان با نتیجه سنگین 4-2 کار را مقابل حریف خود واگذار کردند. اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، حالا پیرامون این موضوع و چند مسئله دیگر مصاحبه جالبی انجام داده است. هوینس همچنین در بخشی از صحبت‌های خود به شدت نسبت به احتمال اضافه شدن سیستم پلی‌آف به بوندس‌لیگا و برگزاری دو سال یکبار جام جهانی انتقاد کرده است.

شکست سنگین بایرن برابر بوخوم: "شکست‌ها همیشه مرا آزار می‌دهند، اما تا زمانی که در لیگ 6 امتیاز جلوتر هستیم، اشکالی ندارد. بازیکنان ما همیشه در مقابل حریفان ضعیف‌تر کمی بی‌احتیاط به نظر می‌رسند، اما مطمئناً این اتفاق برابر سالزبورگ نخواهد افتاد."

سیستم یولیان ناگلزمان: "وقتی با پنج بازیکن هجومی بازی می کنید، خطر ایجاد مشکل در دفاع وجود دارد. این گونه دفاع از جلو شروع می شود. در بازی های خوب‌مان، ما فشار زیادی را در زمین وارد کردیم و اجازه ندادیم حریف وارد بازی شود."

هوینس درباره مانوئل نویر: "مانوئل بهترین دروازه بان جهان است. حتی زمانی که سیوهای زیادی برای انجام دادن ندارد، به عنوان کاپیتان و به عنوان یک شخصیت بسیار مهم است. مدافعان می دانند که یک فوتبالیست پشت سر خود دارند و می توانند به او تکیه کنند."

ایده تغییر در بوندسلیگا و وجود سیستم پلی‌آف: "الیور کان گفت که از سیستم پلی آف در بوندسلیگا استقبال می کند؟ این نظر اوست، نه من. فکر می کنم شوخی است. تیمی که 34 هفته بازی را پشت سر گذاشته باید قهرمان شود. این ایده فقط می‌تواند راهی برای قرار گرفتن مقابل بایرن مونیخ باشد."

ایده برگزاری جام جهانی در بازی زمانی دو ساله: " این مزخرف است. جام جهانی نقطه ای برجسته برای همه بازیکنان جهان است و اگر آن را هر دو سال یکبار برگزار کنید، باعث کوچک شدنش می شوید. از طرفی المپیک و یورو نیز وجود دارد. چه زمانی می خواهید همه این بازی ها را انجام دهید. اینفانتینو باید بفهمد که فقط 365 روز در سال وجود دارد."