رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد بابت گلزنی کریستیانو رونالدو بالاخره لب به تمجید از این بازیکن گشوده است.

آشتی رانگنیک با رونالدو؛ ضربه او فوق العاده بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ دیشب در خانه خود با دو گل برایتون را مغلوب کرده و بعد از چند هفته ناکامی بالاخره به سه امتیاز دست یافتند. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی این تیم موفق به زدن اولین گل خود در سال 2022 شده و در نیمه دوم با حرکتی تماشایی دروازه برایتون را باز کرد.

در هفته های اخیر اخباری در مورد اختلاف بین رالف رانگنیک و رونالدو شنیده شد و حتی سرمربی آلمانی یونایتد اخیرا رسما از این ستاره پرتغالی انتقاد کرد. اما حالا به نظر می رسد آرامش موقتی در اردوی یونایتد برقرار شده و رالف رانگنیک به ستایش از گل تماشایی رونالدو پرداخته است.

رالف رانگنیک گفت: "این یک گل شگفت انگیز بود، نه تنها یک گل مهم بلکه یک گل فوق العاده بود. کریستیانو رونالدو با انرژی بالا همیشه در محوطه جریمه حریف حاضر بوده و همیشه سعی می کرد به هم تیمی های خود کمک کند. بنابراین فکر می کنم این قطعا بهترین عملکرد رونالدو در هفته های گذشته و یک گل بسیار بسیار مهم برای منچستریونایتد بود. 

حالا یک دیدار حساس دیگر در مقابل لیدز در پیش خواهیم داشت. ما در بازی برابر برایتون ۹۵ دقیقه بازی پر فشار را سپری کردیم، پس حالا باید ریکاوری کرده تا برای مسابقه روز یکشنبه در خانه لیدز آماده باشیم. 

به یک برد بزرگ دست یافتیم، اما ما هنوز چند بازی دیگر پیش رو داریم. پس از سه تساوی که دو تای آن در خانه بود و البته بعد از نمایش تیم در نیمه اول دیدار مقابل برایتون، این یک پیروزی بسیار مهم بود. عملکرد پرفراز و نشیبی داشتیم، اما در نیمه دوم نمایش بهتری داشته و به برتری دست یافتیم. در نهایت کسب سه امتیاز در برابر تیمی آماده برای ما مهم بود."