سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در مورد حواشی تقابل با محمد صلاح در فینال جام ملت‌های آفریقا صحبت کرده است.

رمزگشایی مانه از صحنه جنجالی فینال با صلاح
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هم سادیو مانه و هم محمد صلاح تا روز پایانی جام ملت‌های آفریقا در تورنمنت باقی مانده و در فینال به مصاف هم رفتند که در نهایت سنگال در ضربات پنالتی پیروز شد. اما در دقایق ابتدایی بازی سنگال صاحب یک ضربه پنالتی شده و سادیو مانه پشت توپ قرار گرفت. محمد صلاح، هم‌تیمی او به سمت سنگربان مصر رفته و در حال راهنمایی گاباسکی برای مهار این پنالتی بود که سادیو مانه وارد عمل شده و جهت پنالتی خود را به آنها نشان داد. در نهایت دروازه‌بان مصر موفق به مهار پنالتی سادیو مانه شد و حالا او در مصاحبه‌ای مدعی شد این اتفاق تنها جنگ روانی بین دو طرف در جریان مسابقه بوده است.

سادیو مانه گفت: "ایمان دارم در آن لحظه محمد صلاح اصلا به دروازه‌بان مصر چیزی نمی‌گفت و کار او فقط یک بازی روانی بود. به همین علت من نیز تصمیم گرفتم فضا را بامزه‌تر کنم و به آنها گفتم نگران نباشید، ضربه‌ام را به سمت راست خواهم زد. آن صحنه فقط یک بازی روانی بود و من و محمد صلاح دیروز در این رابطه با هم حرف زده و خندیدیم.

البته من و محمد صلاح حتی یک لحظه در مورد اتفاقات دیدار فینال با هم صحبت نمی‌کنیم. من در ذهن خودم هنوز به جام ملت‌های آفریقا فکر می‌کنم، اما تقابل در پلی‌آف جام جهانی نیز یک دیدار مهم است که برای من و مردم سنگال اهمیت زیادی دارد. با تمام توان تلاش خواهیم کرد که بتوانیم مجوز صعود به جام جهانی را کسب کنیم، زیرا حضور در این رقابت‌ها برای هر بازیکنی یک رویا محسوب می‌شود. ما به‌خوبی برای آن مسابقه آماده خواهیم شد و همه کارِ ممکن برای پیروزی انجام خواهیم داد، زیرا رسیدن به جام جهانی واقعا برای سنگال مهم است.