میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد.

میرشاد ماجدی سرپرست جدید فدراسیون فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزراش "ورزش سه" مسئول سابق کمیته آموزش و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره شهاب‌الدین عزیزی‌خادم که در ابتدا به نظر می‌رسد از حامیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال باشد، ظاهراً در نشستی که امروز بعد از عزل عزیزی‌خادم با حضور 8 عضو هیئت‌رئیسه انجام شده، رأی اصلی را برای سرپرستی فدراسیون فوتبال از آن خود کرده است.

انتخاب میرشاد ماجدی در شرایطی است که به هیچ‌عنوان نام او در بین افرادی نبود که انتظار می‌رفت هدایت کار را برعهده داشته باشند؛ اما بعد از چند دور مذاکره و بالاگرفتن اختلافات در بین اعضا، در نهایت او آرای بیشتر نسبت را به مهرداد سراجی به‌دست آورده است.

جالب اینکه بلافاصله بعد از جلسه صبح عزل عزیزی‌خادم، از داخل هیئت‌رئیسه اخبار مربوط به انتخاب مهرداد سراجی به‌عنوان سرپرست بعدی مخابره شد اما هیئت‌رئیسه در مقابل این موضوع مقاومت کرد.

اگر چه اختلاف نظر با سرعتی مثل این کمی عجیب به نظر می‌رسد اما به طول انجامیدن جلسه هیئت‌رئیسه و بحث 5-6 ساعته 8 عضو هیئت‌رئیسه در غیاب عزیزی‌خادم، بهاروند و مهرعلی احتمالاً شامل نکته‌هایی است که شاید برخی از افراد در مصاحبه‌های بعدی با خبرنگاران آن را منتشر کنند.

حالا خبرنگاران در انتظار حضور یکی از اعضا برای اعلام خبر رسمی هستند که سایت فدراسیون از انتشار آن خودداری کرده است؛ اگر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران بشود، برای اولین‌بار پس از محمد دادکان، فوتبالیستی سابق با سابقه‌‌ حضور در رده‌های ملی به‌نوعی ریاست فدراسیون را برعهده خواهد گرفت.

همراه با خبرهای داغ فدراسیون فوتبال با "ورزش سه" باشید تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.