کریستیانو رونالدو و هری مگوایر، ستاره‌های منچستریونایتد، جنگ قدرت جدیدی را در این تیم آغاز کرده‌اند.

جنگ قدرت جدید در یونایتد: رونالدو و مگوایر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط منچستریونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک نیز چندان بهبود پیدا نکرده و درگیری‌ها در این باشگاه همچنان مانند قبل ادامه دارد. 

به نظر می‌رسد که جنگ قدرت جدیدی در این باشگاه بحران‌زده شکل گرفته و این بار رونالدو و مگوایر بر سر بازوبند کاپیتانی این تیم با یکدیگر به مشکل خورده‌اند. 

گفته می‌شود که رالف رانگنیک مذاکراتی را با هری مگوایر و کریستیانو رونالدو برگزار کرده و تا احتمال گرفتن بازوبند کاپیتانی از این بازیکن انگلیسی برای کاهش فشار روی او تا پایان فصل را بررسی کند. 

این مربی آلمانی پیش از این از رونالدو خواسته بود که به نوعی نقش استاد را برای بازیکنان جوان تیم ایفا کرده و برای بهبود عملکرد آنها اقدام کند و همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث ناراحتی مگوایر شده است. 

این بازیکن باور دارد که تاثیرگذاری زیاد این ستاره 37 ساله در رختکن یونایتد منجر به این شده که بسیاری از بازیکنان جوان حاضر در رختکن شیاطین سرخ ارزش چندانی برای او و بازوبندی که به دست دارد قائل نشوند. 

میرر مدعی شده که مگوایر احساس می‌کند که قدرتش در رختکن یونایتد بسیار کم شده، بعضی از بازیکنان دیگر احترامی برای او قائل نیستند و حضور رونالدو باعث شده که او به حاشیه رانده شود. 

روزنامه میرور  ادعا کرده تاثیرگذاری رونالدو باعث شده که مگوایر احساس کند مانند قبل به عنوان کاپیتان یونایتد مورد احترام دیگر بازیکنان یونایتد نیست

بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد در روزهای اخیر به این اطمینان رسیده‌اند که این ستاره پرتغالی خیلی زود جای مگوایر را در جایگاه کاپیتان این تیم خواهد گرفت. 

در واقع تصمیم رانگنیک برای مطرح کردن این درخواست از رونالدو که هدایت بازیکنان جوان‌تر یونایتد شامل جیدون سانچو، اسکات مک تومینای و مارکوس راشفورد را برعهده بگیرد باعث شده که مگوایر در چالشی مستقیم قرار بگیرد.

با این حال بعضی از بازیکنان یونایتد نیز از این شرایط راضی نیستند و باور دارند که علیرغم حضور موثر رونالدو در رختکن و در میدان، آنها باید به مگوایر به عنوان کاپیتان تیم وفادار بمانند. 

بسیاری از اعضای یونایتد باور دارند که به زودی بازوبند کاپیتانی به کریستیانو رونالدو سپرده خواهد شد

هرچند رونالدو با قاطعیت تمام از مگوایر به عنوان کاپیتان حمایت کرده و بارها از بازیکنان یونایتد خواسته که از این بازیکن دفاع کنند اما بعضی از منابع مدعی شده‌اند که این حمایت قاطعانه در هفته‌های اخیر به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. 

یکی از منابع نزدیک به این باشگاه به میرر گفت:« رونالدو همیشه از بازیکنان می‌خواست که از هری حمایت کنند. اما مسئله این است که حالا رانگنیک از رونالدو خواسته که مدیریت بازیکنان جوان تیم را در دست بگیرد. این باعث شده که مگوایر در موقعیتی قرار بگیرد که به عنوان کاپیتان مجبور به پیروی از رونالدو باشد و این شرایط را سخت کرده است.»

مگوایر در سال 2019 و با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند از لسترسیتی به یونایتد پیوست و دو سال بعد این اوله گونار سولسشر بود که بازوبند کاپیتانی را به او اهدا کرد.