سرمربی بارسلونا در پایان بازی با ناپولی از حمایت هواداران حاضر در نوکمپ قدردانی کرد.

مو به تنم سیخ شد، چنین جوی در نوکمپ ندیده بودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر ناپولی متوقف شد. دیداری از پلی‌آف لیگ اروپا که ابتدا میهمان با گل زیلنسکی پیش افتاد ولی بارسا با پناتی نیمه دوم فران تورس کار را به تساوی کشاند. بارسا در 20 دقیقه پایانی شانس های گلزنی زیادی را از دست داد و در واقع مستحق پیروزی بود ولی در نهایت همه چیز به بازی برگشت کشیده شد که قرار است یک هفته بعد در ناپل برگزار شود.

یکی از سوالاتی که از ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی پرسیده شد، به هواداران بر می گشت و او پاسخ جالبی داد:« واقعیت این است که فضای نوکمپ نسبت به شش سال پیش که از بارسا خداحافظی کردم، متفاوت شده است. حالا جوی خارق العاده‌تر و استثنایی را می‌بینم که قبلا آن را تجربه نکرده بودم. می خواهم بگویم که مردم پرشور و مشتاق تماشای تیمی جدید هستند و چیزهای مثبتی می خواهند. در مقاطعی از بازی مو بر تنم سیخ شده بود و واقعا قدردان این هواداران هستم.»

ژاوی در مورد سوت های هواداران علیه عثمان دمبله هم گفت:« قبلا درخواست کرده بودم که علیه دمبله سوت نزنند ولی توجهی نشد اما در پایان بازی، همان سوت‌های اعتراضی جای خود را به تشویق دادند چرا که دمبله واقعا عالی کار کرد. فکر کنم دیگر نباید به این موضوع پرداخت.»