آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، تمجید ویژه‌ای از پپ گواردیولا و تیمش انجام داد.

آنتونیو کونته بهترین مربی دنیا را انتخاب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ادامه روند فوق العاده خود در این فصل سه شنبه شب موفق شد با پنج گل اسپورتینگ لیسبون را در هم بکوبد تا به نوعی در همان بازی رفت صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کرده باشد. تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر نیز با اختلاف 9 امتیازی نسبت به لیورپول(یک بازی بیشتر) صدرنشین بوده و مدعی اصلی قهرمانی این مسابقات نیز محسوب می‌شود.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، حالا در مصاحبه ای از منچستر سیتی به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان یاد کرده است. سرمربی ایتالیایی گفت: " به نظر من منچسترسیتی در این فصل مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس و همچنین یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپاست. ما در مورد تیمی صحبت می‌کنیم که از هر نظر بسیار بسیار قوی است. من ضعفی در این تیم نمی بینم."

کونته در تمجید از پپ گواردیولا نیز گفت: "ما در مورد بهترین در جهان صحبت می‌کنیم. او در تیم های زیاد و موقعیت‌های مختلفی این مسئله را نشان داده است. بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی؛ این باشگاه‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری روی او بودند و گواردیولا نیز به اعتماد آنها پاسخ داد. تکرار می‌کنم وقتی تیمی از پپ گواردیولا را می‌بینید، می‌توانید ایده‌ای از فوتبال را مشاهده کنید و می‌فهمید که کار زیادی در تیم انجام شده است و این کار ایده اوست؛ به همین دلیل او بهترین مربی جهان است."