هنوز 48 ساعت از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله که طی آن از ساخت پهپادهای بومی خبر داد، نگذشته بود که رژیم صهیونیستی از ورود یک پهپاد به اراضی اشغالی خبر داد، پهپادی که پدافند "گنبد آهنین" صهیونیست را به سخره گرفت و پس از انجام ماموریت سالم بازگشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در فاصله کمتر از 48 ساعت از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که از ساخت پهپادهای بومی سخن گفته بود، رژیم صهیونیستی در حالی از ورود یک پهپاد به اراضی اشغالی خبر داد و در شرایطی یک روز بعد، سراسیمه آن را تکذیب کرد که تولید کننده این پهپاد، نوع پهپاد و طراح آن را اعلام کرده و خاطرنشان کرد که این پهپاد در مسافت 70 کیلومتری بر فراز آسمان فلسطین به پرواز درآمد و سپس، سالم بازگشت.

اسم، مدل و تولید کننده این پهپاد "حسان" است...!

شهید حسان اللقیس از رهبران حزب‌الله و مغز متفکر فعالیت‌های الکترونیکی

پس از عملیات موفق پهپادی حزب‌الله لبنان در عمق سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی در تلاش برای حفظ مانده آبروی خود نزد شهرک‌نشینان و مزدورانش، دو هوپیمای جنگی خود را بر فراز بیروت، پایتخت لبنان به پرواز درآورد.

طبق اعلام رسانه‌ها، در پی پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، دیوار صوتی بر فراز بیروت شکسته شد و صدای شدیدی در فضای پایتخت لبنان شنیده شد.

"آیا روح حسان اللقیس سزاوار درود نیست؟ همه درودها نثار او باد."

شهید حسان اللقیس یکی از رهبران حزب‌الله بود که به‌نوعی مغز متفکر این حزب در فعالیت‌های تسلیحاتی و الکترونیکی به شمار می‌رفت.