رامین رضاییان با استوک‌های معروف خود برای اولین بار پس از جدایی در عکس تیمی سرخپوشان قرار گرفت.

بازگشت استوکِ صورتی به قاب تیمی پرسپولیس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در بیشتر بازیهایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، از کفش ورزشی نایکی با رنگ صورتی استفاده کرد و باتوجه به رنگ متمایز این استوک، در فضای مجازی نیز مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

رضاییان که بعد از 5 سال دوری در نهایت با جدایی از الدحیل در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به پرسپولیس بازگشت، با همان پیراهن شماره 27 خود بار دیگر در ترکیب این تیم قرار گرفت و نمایش او به شکلی بود که کاملا مشخص بود به دنبال این است تا با توجه به انتظاراتی که می‌رود، اثری از خود در جدال با آلومینیوم اراک به جا بگذارد. ارسال‌های پیاپی و حضور پررنگ در فاز تهاجمی و شوتزنی‌‎هایش در این بازی او را به مهره‌ای شاخص در جمع شاگردان یحیی گل محمدی تبدیل کرده بود که مسلما در ادامه فصل قادر خواهد بود به همان اتفاقی که به دنبالش است نزدیک‌تر شود.

رضاییان در این موقعیت فرصت ایده آلی که مهدی عبدی برای وی برای شوتزنی فراهم کرده بود از دست داد تا اینچنین حسرت آن را بخورد.

مدافع راست پرسپولیس در این جدال با استوک‌های صورتی رنگ خود عکس تیمی جالبی نیز به جا گذاشت که از چشم عکاس ورزش سه دور نماند.

باید دید در دیدارهای آتی رامین رضاییان در ترکیب سرخپوشان چه نمایشی به جا خواهد گذاشت و آیا موفق خواهد شد همانند انتظاراتی که از وی می‌رود، مهره‌ای تاثیرگذار در جمع این تیم لقب گیرد و فصل را با قهرمانی به پایان برساند یا خیر.