پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر قصد دارید که حضور موفقی در کسب و کارهای بین‌المللی داشته باشید، یا اینکه برای کارهای ساده‌ای مانند خرید کالای فیزیکی یا دیجیتالی، نیاز به حساب بین‌المللی دارید، ما پی پال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با حساب پی پال می‌توانید به امکانات گسترده‌ای دسترسی پیدا کنید. پی پال به جرعت بهترین پلتفرم پرداخت آنلاین و اینترنتی است که با کیفیت بالایی اقدام به ارائه خدمات خودش کرده است. امکان استفاده از این پلتفرم از سراسر جهان فراهم شده است و امنیت آن هم به حدی است که روز به روز اعتماد کاربران به آن بیشتر می‌شود.

کاربران در داخل ایران به‌دلیل تحریم و شرایط سیاسی خاص، نمی‌توانند به‌طور مستقیم در این پلتفرم آمریکایی فعالیت کنند. به‌همین دلیل، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کرده و حساب وریفای شده خود را دریافت کنید. بعد از آن، امکان هر گونه فعالیتی را با کمک یا بدون کمک نوین پرداخت خواهید داشت. می‌توانید برای واریز به حساب پی پال از داشبرد خود در نوین پردخت استفاده کرده و مبلغ دلخواه را به‌همراه کارمزد آن واریز کنید تا در کمترین زمان ممکن، بتوانید پول مربوطه را در حساب پی پال خودتان داشته باشید.

واریز به حساب پی پال به شیوه‌ای ساده

افتتاح حساب تنها کار شما برای فعالیت در این پلتفرم نیست و باید موجودی کافی هم در آن داشته باشید. هر کاری مانند خرید از سایت‌های خارجی یا پرداخت آزمون و موارد دیگر که به واسطه پی پال قصد انجامش را داشته باشید، نیاز به کافی بودن موجودی دارد. روش‌های متعددی در نوین پرداخت در اختیار شما قرار گرفته است تا از طریق آن بتوانید حساب خود را شارژ کنید. واریز به حساب پی پال از طریق داشبرد راحت‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. با این روش، کافی است که ارز مورد نظر را انتخاب کرده و همراه با کارمزد، میزان شارژ را تعیین کنید.

نوسانات بازار ارز در این پلتفرم آپدیت می‌شود و در هر زمانی می‌توانید عملیات واریز به حساب پی پال را انجام دهید. با کافی بودن موجودی، می‌توانید به سراغ خرید رفته و سرویس‌ها و کالاهای مختلف را دریافت کنید. فراموش نکنید که امکان انتقال پول هم مانند کارت به کارت توسط پی پال در اختیار شما قرار می‌گیرد. همین خدمات به‌صورت مشابه در پرفکت مانی هم فراهم شده است و در صورت علاقه‌مندی، می‌توانید از آن برخوردار شوید. همه سوالات خود را هم می‌توانید از کارشناسان نوین پرداخت پرسیده و کاملا راهنمایی شوید.

خرید از هزاران سایت خارجی

اولین فکری که با افتتاح حساب پی پال به ذهن شما خواهد رسید، امکان خرید است. می‌دانیم که در داخل کشور، استورهای آنلاین متعددی وجود دارند که به شیوه‌های متخلف، کالا را به دست شما می‌رسانند. ممکن است که برخی از کالاها در انبار موجود نبوده یا در ایران وجود نداشته باشد. شما در چنین مواقعی محدودیت، می‌توانید به سایت‌های خارجی مراجعه کنید. سایت‌های خارجی، امکان دریافت مبلغ به صورت ریالی را ندارند و شما باید از مبادی بین‌المللی برای این منظور استفاده کنید. می‌توانید،ِ معادل ریالی کالای مورد نظر خود را واریز کرده و آن را در حساب پی پال یا پرفکت مانی خود ذخیره کنید.

با ذخیره‌سازی، از این پس می‌توانید عملیات مربوط به خرید کالای مدنظر خود را از فروشگاه‌های مختلف خارجی انجام دهید. حتی می‌توانید با امکان انتقال پول به حساب آشنا یا فامیل خود در خارج از کشور، این امکان را برای وی به وجود آورید که کالای شما را سفارش داده و تحویل بگیرد. سپس از طریق روش‌هایی هم می‌توانید کالای خود را در نهایت در کشور دریافت کنید. همان‌طور که واضح است، وجود یک پلتفرم پرداخت آنلاین مانند پی پال، راه‌ها را برای شما ساده خواهد کرد و می‌توانید در برهه‌های زمانی مختلفی از این امکان استفاده کنید.

پی پال برای دانشجویان

یکی از مهم‌ترین اقشاری که می‌توانند از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنند، دانشجویان هستند. این افراد مهارت‌هایی دارند که می‌توانند از آن کسب درآمد کنند. کسب درآمد در داخل کشور ممکن است که با محدودیت‌های خاصی روبرو باشد. به‌همین دلیل، شما می‌توانید این کار را به‌صورت بین‌المللی انجام داده و درآمد دلاری یا یورویی داشته باشید. می‌توانید در پلتفرم‌های مختلفی به فعالیت پرداخت و درآمد خود را آنی دریافت کنید. فعالیت در خارج از کشور کاملا حساب شده است و چندین برابر دریافتی بیشتری را می‌توانید داشته باشید.

دانشجویان برای انجام کارهای اپلای و مهاجرت هم به حساب پی پال نیاز خواهند داشت. حساب پی پال به آن‌ها کمک می‌کند که هزینه آزمون خود را پرداخت کرده و برای چاپ مقاله در ژورنال‌های خارجی هم مشکلی نداشته باشند. همه هزینه‌های مربوط به چنین مواردی به‌صورت دلاری دریافت می‌شود و در چنین شرایطی یک حساب پی پال و پرفکت مانی می‌تواند به دردتان بخورد. البته می‌توانید مستقیما از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت هم استفاده کرده و معادل ریالی تمام این هزینه‌ها را پرداخت کنید تا نوین پرداخت، عملیات مربوط به پرداخت بین‌المللی آن‌ها را انجام دهد.

خدمات ارزشمند نوین پرداخت

نوین پرداخت تلاش کرده است که از سابقه و تجربه خود استفاده کرده و تیمی از بهترین‌ها را دور هم جمع کند. این تیم می‌توانند خدماتی را با کمترین کارمزد ارائه کرده و از تمام نیازهای مشتریان خود هم پشتیبانی کنند. یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار دارد و می‌توانند در عین فعالیت و انجام تراکنش، تمام شبهات و سوالات خودشان را مطرح کنند. این تیم هم شبانه روز در خدمت شما خواهد بود تا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه برای شما داشته باشد.

با خدمات نوین پرداخت، امکان فعالیت آسان و بدون مشکل در پی پال، پرفکت مانی و وب مانی را خواهید داشت. وب مانی هم مانند پی پال یک پلتفرم شناخته شده است و در روسیه مستقر شده است. این پلتفرم برای کاربران شرق مناسب‌تر هستند و سایت‌های موجود در این مناطق، بیشتر از این پلتفرم استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید افتتاح حساب آسانی را در آن تجربه کنید. چرا که مانند پی پال زیر تحریم قرار ندارد و به‌عنوان یک سایت روسی، می‌توانید فعالیت رسمی خود را در آن داشته باشید. امکاناتی مانند انتقال پول، شارژ حساب و موارد دیگر با کارمزد مناسب در اختیار شما خواهد بود.

اگر دوست دارید که به شیوه ساده‌ای واریز به حساب پی پال را با کمترین کارمزد تجربه کنید، خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در کنار آن، پلتفرم پرفکت مانی را هم داریم که می‌توانید افزایش موجودی حساب پرفکت مانی را انجام داده و از موجودی خود برای انجام کارهای متخلفی مانند خرید کالا و خدمات، انتقال پول یا پرداخت هزینه آزمون استفاده کنید. با پرفکت مانی امکان خرید ووچر را هم خواهید داشت و می‌توانید به‌عنوان کارت هدیه، آن را ساده‌تر از حساب اصلی پرفکت مانی مورد استفاده قرار دهید.

امنیت تمام حساب‌هایی که به شما معرفی کردیم، در سطح بسیار بالایی هستند. به این موضوع، می‌توانیم امنیت فعالیت در نوین پرداخت را هم اضافه کنیم که در سطحی گسترده، امکان پشتیبانی از مشتریان فراهم شده است. شما چه به‌عنوان یک دانشجوی ساده که تراکنش‌های کمی خواهد داشت؛ و چه به‌عنوان یک صاحب کسب و کار با فعالیت‌های گسترده، می‌توانید به نوین پرداخت اطمینان کرده و فعالیت‌های خود را سر و سامان دهید. کافی است که یک بازه زمانی معین را با نوین پرداخت سپری کنید تا کاملا به آن اعتماد کرده و فعالیت‌های پرداخت آنلاین خود را به آن بسپارید.