صالح حردانی که در دومین تجربه حضور در لباس استقلال عملکرد رضایت‌‎بخشی داشت، می‌تواند فروردین بزرگی را در پیش داشته باشد.

استقلالی‌ها در انتظار دوئل حردانی و سون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اخراج صادق محرمی در نیمه دوم دیدار برابر امارات و 10 نفره شدن تیم ملی، باعث شد تا صالح حردانی برای مدت زمانی بیش از 35 دقیقه فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به‌دست بیاورد. بازیکنی که پس از آن راهی باشگاه استقلال شد و در دو هفته اخیر نیز در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گرفته است.

در دقایقی که امارات برای رسیدن به گل تساوی سعی داشت از دو طرف حملاتی را برنامه ریزی کند، حردانی توانست در کارهای دفاعی به کمک سایر هم تیمی هایش بیاید و مانع از این شود که گل ارزشمند مهدی طارمی از دست برود و ایران با یک پیروزی شیرین، صدر جدول را از کره جنوبی پس بگیرد.

صالح که در نخستین دیدار تیم ملی در همین مرحله مقدماتی جام جهانی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی برابر سوریه را به‌دست آورده بود، دومین بازی ملی خود را برابر امارات به انجام رساند تا امید زیادی به اثبات توانایی‌هایش در دیدارهای بعدی ایران و حضور در جمع نفرات اصلی داشته باشد.

با توجه به اخراج محرمی و غیبت این بازیکن در دیدار برابر کره جنوبی، حالا صالح باید خودش را برای یک فروردین داغ و نفس گیر آماده کند. چنانچه دراگان اسکوچیچ قصد ایجاد تغییرات جدید در سمت راست خط دفاعی تیمش را نداشته باشد، در آن زمان حردانیِ جوان می‌تواند یکی از بزرگترین دیدارهای رسمی خودش را تجربه کند.

تقابل صالح با بازیکنان هجومی سمت چپ کره جنوبی از جمله سون هیونگ مین فوق ستاره تاتنهام، کیم جین سو و هونگ چول، می‌تواند آزمون سخت و نفس گیری برای این بازیکن باشد که تقابل با بزرگترین بازیکنان سطح قاره آسیا و حتی جهان را تجربه کند.

حردانی در دو هفته اخیر و با لباس استقلال، مقابل تیم‌های ذوب آهن و تراکتور به میدان رفته و همان‌طور که انتظار می‌رفت، توانسته است رضایت نسبی کادرفنی و هواداران را به‌دست بیاورد و با توجه به استعداد و پتانسیلی که این بازیکن دارد، می‌توان انتظار داشت که او بتواند در دیدارهای بعدی مثمرثمرتر از قبل باشد.

صالحِ جوان که بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی است و سرمربی آبی‌پوشان از تابستان امسال به دنبال او بود، امیدوار است با درخشش در سمت راست استقلال، جای خود را در تیم ملی نیز محکم کند تا اسکوچیچ را ترغیب کند تا از او در ترکیب اصلی تیم ملی و در بازی حساس برابر کره جنوبی استفاده کند.