هری مگوایر، کاپیتان و مدافع انگلیسی منچستریونایتد در اواسط نیمه اول دیدار مقابل لیدزیونایتد موفق به گلزنی شد.

فرار کاپیتان تحت فشار یونایتد از انتقادات (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در فصل جاری و به خصوص در خط دفاعی شرایط اصلا خوبی نداشته و به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. در راس این انتقادات نام هری مگوایر، گران فقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال دیده می شود و شرایط به حدی برای این بازیکن انگلیسی بغرنج شده بود که حتی اخباری در مورد احتمال بازپس گیری بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر و اهدای آن به کریستیانو رونالدو نیز منتشر شده بود.

اما منچستریونایتد امروز در الندرود مهمان لیدزیونایتد بوده و با تک گل هری مگوایر در دقیقه 34 پیش افتاده است. روی ارسال کرنر لوک شاو از سمت راست بود که این مدافع با جایگیری دقیق و بدون نیاز به پرش با ضربه سر دروازه لیدز را باز کرده و گل اول یونایتد را به ثمر رساند.

هری مگوایر به شدت در هفته های اخیر تحت فشار بود و جشن شادی بعد از گل این بازیکن نیز موید رهایی از این فشار بود. همچنین در ماه های اخیر اخباری در مورد اختلاف بین کریستیانو رونالدو و بازیکنان دوست با او با باند انگلیسی یونایتد به سرکردگی هری مگوایر شنیده شده بود، اما رونالدو خیلی زود به جشن شادی بازیکنان تیم اضافه شده و به نوعی این شایعات را رد کرد. با توجه به پیروزی تاتنهام و آرسنال در هفته جاری، یونایتد به شدت به این سه امتیاز نیاز دارد و این اتفاق در پایان نیمه اول و با دو گل هری مگوایر و برونو فرناندز رخ داده است.