هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، به شایعات درباره درگیری با کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

واکنش مگوایر به شایعه درگیری با رونالدو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش نشریه انگلیسی میرر مدعی شده بود که مگوایر و رونالدو جنگ قدرت جدیدی را در یونایتد آغاز کرده‌اند.

در گزارش منتشر شده از سوی این نشریه آمده بود که رالف رانگنیک تصمیم گرفته اختیارات رونالدو را در رختکن تیمش بیشتر کند و همین موضوع باعث ناراحتی مگوایر شده که نگران به خاطر افتادن جایگاهش به عنوان کاپیتان این تیم است.

این روزنامه حتی ادعا کرده بود که بسیاری از بازیکنان یونایتد انتظار دارند رانگنیک به زودی بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن انگلیسی گرفته و آن را در اختیار رونالدو قرار دهد.

انتشار این شایعات باعث شد که مگوایر خیلی زود با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش نسبت به آنها واکنش نشان دهد:« من اخبار بسیاری درباره این باشگاه می‌بینم که به هیچ وجه حقیقت ندارند و این هم یکی دیگر از همین خبرها است.»

او در ادامه با اشاره به جو خوب و سالمی که در رختکن منچستریونایتد وجود دارد نوشت:« قصد ندارم درباره هر چیزی که نوشته می‌شود توضیحی داده و مطلبی پست کنم اما این موضوعی بود که باید شفاف‌سازی می‌کردم. ما متحد هستیم و تمرکزمان روی بازی روز یکشنبه است. همگی روز خوبی داشته باشید.»

مگوایر اولین بازیکن یونایتد نیست که احساس کرده در واکنش به شایعات مطرح شده درباره این تیم باید به صورت علنی توضیحاتی را ارائه کند.

پیش از این نیز مارکوس راشفورد روش مشابهی را در پیش گرفته بود تا درباره اخبار منتشر شده درباره اختلافات بین او و رونالدو توضیحاتی داده و این موضوع را تکذیب کند.