منچستریونایتد در نیمه دوم دیدار برابر لیدز طی دو دقیقه دو گل دریافت کرد.

شوک دو دقیقه‌ای لیدز به منچستریونایتد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری اوله گنار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز اوضاع برای منچستر یونایتد به شکل ویژه ای تغییر نکرده و این تیم همچنان پر نوسان نشان دهد؛ تا جایی که حتی رتبه چهارم این تیم در جدول لیگ برتر انگلیس نیز به خطر افتاده و اصلا مشخص نیست که شیاطین سرخ در پایان فصل بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

منچستریونایتد امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس درخانه لیدزیونایتد به مصاف این تیم رفته است. یونایتد در نیمه اول عملکرد خوبی از خود ارائه داد و توانست با دو گل هری مگوایر و برونو‌ فرناندز با پیروزی راهی رختکن شود تا به نظر برسد که یک برد شیرین در انتظار آنهاست.

با این حال در نیمه دوم شرایط به شکل عجیبی برای منچستر یونایتد تغییر کرد و این تیم طی دو دقیقه دروازه خود را باز شده دید. در دقایق 53 و 54 رودریگو و رافینیا برای تیم مارسلو بیلسا موفق به گلزنی شدند تا یونایتد به شکل عجیبی پیروزی 2-0 خود را از دست رفته دیده باشد. نکته قابل توجه اینکه گل اول لیدز روی اشتباه عجیب داوید دخیا در جایگیری به ثمر رسید. البته چند دقیقه بعد منچستر یونایتد موفق شد توسط فرد گل سوم را به ثمر برساند.