مهاجم برزیلی تیم موریرنسی شب سختی را برای مدافعان پورتو رقم زد اما نتوانست مثل طارمی در نتیجه تعیین کننده باشد.

تلاش ناموفق یک برزیلی برای طارمی شدن(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال مقابل موریرنسی رده هفدهمی قرار گرفت. این تیم در حالی که برخلاف دیدار اخیرش در لیگ اروپا مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی داشت موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد.

ستاره ایرانی تیم پورتو مثل همیشه در بازی با موریرنسی هم درخشان ظاهر شد و به جز گلزنی همه کار برای تیمش انجام داد. او نقشی محوری در برنامه های تهاجمی تیم کنسیسائو داشت و تک گل سه امتیازی دیدار هم روی حرکت پا به توپ دیدنی و پاس بی نقص او توسط اوانیلسون به ثمر رسید.

در شبی که شماره 9 پورتو پاس گل شماره 8 خود را ثبت کرد تا در کنار 12 گلی که به ثمر رسانده، او را به یکی از ارکان اصلی صدرنشینی پورتو تبدیل کند، هم شماره ای او در تیم رقیب هم پرفروغ ظاهر شد. مهاجم برزیلی موریرنسی تلاش زیادی کرد تا مثل طارمی با درخشش خود در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد اما موفق به این کار نشد.

آندره لوئیس سیلوا، مهاجم 27 ساله تیم موریرنسی در طول بازی همان نقشی را به عهده داشت که به طارمی در تیم حریف سپرده شده بود. او عقب تر هم می آمد تا در تدارک حملات هم کمک حال هم تیمی هایش باشد. مهاجم برزیلی موریرنسی دو خطای هوشمندانه از مارکو گروییچ که در دقیقه 66 وارد زمین شده بود گرفت و موجبات اخراج این بازیکن را یک ربع بعد از حضورش در زمین فراهم کرد.

روی ضربه آزاد حاصل از خطای دوم، سیلوا پشت توپ ایستاد. او با کات دیدنی که به ضربه اش داد باعث شد تا توپ با یک قوس زیبا از دیواره دفاعی عبور کرد. در حالی که همه حتی دروازه بان پورتو هم تسلیم شده بودند، توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا شماره 9 موریرنسی تا آستانه تبدیل شدن به ستاره زمین پیش برود اما موفق به این کار نشود. شاید این همان تفاوت بین دو بازیکن باشد؛ طارمی چند موقعیت خوب به دست آورد و ضرباتش را دروازه بان گرفت ولی بالاخره زهر خود را با یک نفوذ و پاس گل داد تا مستقیما روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد.