فابیو کاروالیو، پدیده فولام، مورد توجه دو غول فوتبال انگیس قرار گرفته است.

پدیده پرتغالی بر سر دوراهی لیورپول و منچستریونایتد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در انتقالات ژانویه چیزی تا جذب فابیو کاروالیو پدیده پرتغالی باشگاه فولام فاصله نداشت اما در ساعات پایانی منتهی به بسته شدن پنجره، نتوانست مدارک لازم را به اتحادیه فوتبال انگلیس ارسال کند و همه چیز در آخرین لحظات منتفی شد.

هافبک 19 ساله از نظر سبک بازی با ژوائو فلیکس مقایسه می‌شود و در این فصل در لیگ دسته دو انگلیس زیر نظر مارکو سیلوا درخشیده است. این بازیکن تا تابستان آینده با فولام قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شود. 

در ابتدا رئال مادرید به‌عنوان مشتری وی اسم برده می‌شد ولی لیورپول توانست گوی سبقت را از کهکشانی ها برباید هرچند در نهایت نتوانست این انتقال را نهایی کند. قرمزها با فولام برای انتقال شش میلیون یورویی کاروالیو به توافق رسیده بودند و اینکه بازیکن تا پایان فصل قرضی در فولام به فوتبال ادامه دهد اما همه چیز به تابستان موکول شد. طبق ادعای دیلی استار، حالا ممکن است ورق برگشته و کاروالیو راهی منچستریونایتد، دشمن لیورپول شود.

طبق این گزارش، منچستر نیز به کاروالیو پیشنهاد داده و او به عنوان بازیکن آزاد باید تصمیم بگیرد که راهی لیورپول شود یا پیراهن شیاطین سرخ را به تن کند. دربی انگلیس برای این پدیده پرتغالی از حالا شروع شده و باید دید مقصد بعدی او کدام تیم خواهند بود.