ستاره‌های فوتبال ایران در روز تعطیلی کنار هم جمع شدند تا تفریح خود را با بازی پَدِل دنبال کنند.

تمرین وریا و شجاعی برای رویارویی با  اسکوچیچ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان اسبق تیم ملی که در این فصل در نساجی حضور یافته به همراه علیرضا حقیقی که در در دوران تیم ملی و اکنون هم در نساجی با وی هم‌تیمی است با حضور در مجموعه انقلاب روبروی وریا غفوری و امین منوچهری قرار گرفتند تا بازار کری حسابی داغ باشد.

وریا غفوری کاپیتان استقلالی‌ها که چندی پیش به دلیل عصبانیت بابت تکل خشن هم‌تیمی‌اش و ترک تمرین از سوی فرهاد مجیدی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته، در کنار تمرینات اختصاصی‌اش ترجیح داده برای اینکه آرامش خود را بار دیگر حفظ کند، این بازی تفریحی را تجربه کند و به همین دلیل هم بود که بعد از کری‌های سنگین حقیقی با جمله «آمدیم روز تعطیل تفریح کنیم و خیلی جدی گرفتی» به این موضوع واکنش نشان داد.

نکته جالب این‌که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز اغلب برای انجام بازی «پدل» این محل را انتخاب می‌کند و ممکن است او با وریا غفوری در این محل برخوردهایی را هم داشته باشد. وریا پیش از این سرمربی تیم ملی را متهم به سفارش‌پذیری برای عدم دعوت او کرده بود که با واکنش سرمربی تیم ملی همراه شد و او چنین موضوعاتی را تکذیب کرد. حالا رودررویی آنها در محیطی ورزشی اما غیرفوتبالی جالب توجه خواهد بود.

دروازه‌بان نساجی که خود را آماده تقابل سخت این هفته برابر استقلال می‌کند در شرایطی که اولین تجربه خود را در رشته پدل تجربه می‌کرد، با انگیزه و کری بالا سعی در تلاش برای برتری تیم خودش داشت و در برخی صحنه‌ها با ضربات خود غافلگیری بزرگی را در پی داشت و همین مساله باعث شد تا مسعود شجاعی با اشاره به رفلکس خاص دروازه‌بانی وی مدعی شود که این موضوع به دلیل همین مساله است.

قاب ابتدایی ستاره‌ها و آغاز کری‌خوانی آنها. مسعود و علیرضا که در نساجی حضور دارند و این هفته باید آماده جدال با استقلال شوند، برای منوچهری به عنوان مهاجم اسبق آبی‌ها و غفوری کاپیتان پرماجرای این روزهای این تیم حسابی کری خواندند.

بازیکنان هر دو تیم از هیچ فرصتی برای تقلب کوتاهی نمی‌کردند و سعی داشتند به هر شکلی که شده با توجه به اینکه داوری در بازی حضور نداشت، امتیاز برتری را نصیب تیم خود کنند. مسعود در این صحنه با اشاره به اوت شدن ضربه غفوری، به دنبال مجاب کردن وی بود و سابقه‌اش هم البته کمک کرد تا حرف خود را در نهایت به کرسی بنشاند.

علیرضا حقیقی علیرغم تازه کار بودن در این رشته، تمجید هم‌تیمی‌های خود را به همراه داشت و آمادگی‌اش و کری‌خوانی‌هایش البته در جریان این بازی دو ساعته کاملا مشهود بود.

نه به اندازه تلاش برای موفقیت استقلال با پیراهن این تیم، اما کاپیتان آبی‌ها به نظر می‌رسید کاملا برای بازگشت بی‌تاب است و فرصت کری برای ستاره‌های نساجی را در اسن بازی تفریحی را کم نیاورد و مدعی شد که تیمش قادر به برد و تداوم صدرنشینی در جدال مشهد خواهد بود. وریا دوباره به تیم محبوبش باز خواهد گشت؟

این چهار تصویر مربوط به جایی است که هر دو طرف به شدت به دنبال دستیابی به امتیاز مدنظر خود بودند. اعتراض به خطا در نهایت باعث شد آنها امیدوار به VAR باشند. گوشی یکی از دوستان که ثبت و ضبط بخشی از این بازی را برعهده داشت در نهایت مرجع تصمیم آنها شد و این جنجال را خاتمه داد.

امین منوچهری که اکنون مدیریت مجموعه پدل را برعهده گرفته با شوخی و کنایه با اشاره به بدقولی دوره‌های پایانی فوتبالش که با عدم پرداخت مطالباتش همراه بوده، مدعی شد که شاید در این بخش بتواند بخشی از عقب افتادگی مالی‌اش را جبران کند. مهاجم اسبق استقلال که با گلزنی‌هایش در سایپا چهره شده بود، نشان داده در پدل هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازیکنان نساجی هم تیمی بودن در پدل را رد کردند تا رقابت بین آنها جدی‌تر شود. حقیقی در کنار منوچهری دو بازیکن قدبلند را در این رقابت شکل دادند تا برابر مسعود و وریا کری بیشتری را استارت بزنند. مسعود با اشاره به کاپیتان بودنش در تیم ملی و نساجی سعی در آرام کردن حقیقی و کاهش کری‌هایش را دارد و گلر این روزهای نساجی هم سرمست از برتری تیمش، از هیچ کری‌ای کوتاهی نکرد!

ژست پیروزی و فریادهای علیرضا حقیقی علیه وریا غفوری و مسعود شجاعی. او با همین انگیزه و روحیه برابر استقلال قرار خواهد گرفت و باید دید قادر به متوقف کردن آبی‌ها و شاگردان فرهاد مجیدی خواهد بود؟

و تصویر پایانی؛ برترین بلندقامتان مقابل وریا غفوری و مسعود شجاعی و جشن برد آنها.