اولین رخ به رخ سجاد غریبی و مارتین فورد، در فضای مجازی، بازتاب‌های فراوانی داشت.

  هالک ایرانی خوشحال تر از یک روز پیش تر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، از مدت‌ها قبل سجاد غریبی با گذاشتن عکس‌هایی از بدن خود، توجهات زیادی را نسبت به عضلات درشت و غیرعادی خودش جلب کرده بود. تا جایی که برخی رسانه‌های خارجی به او لقب هالک ایرانی دادند.

غریبی گاهی اوقات ویدیو‌هایی هم از خودش منتشر می‌کرد که البته تفاوت مشخصی با تصاویرش داشت و از همان زمان شائبه‌هایی پیرامون غیرواقعی بودن تصاویر منتشرشده از این شخص به وجود آمده بود.

با این حال از سال گذشته مارتین فورد، بدنساز و بازیگر انگلیسی غریبی را به یک مبارزه دعوت کرد. اتفاقی که باعث شد غریبی مجددا تیتر اخبار و رسانه‌های مربوط به مبارزات این چنینی را به خودش اختصاص بدهد. هر دو طرف بارها در اینستاگرام برای یک‌دیگر کری‌خوانی می‌کردند و له کردن حریف در مسابقه ۲ آوریل در سالن o2 لندن را به هواداران‌شان وعده می‌دادند.

نمایه ای در صفحه  اینستاگرام سجاد غریبی پیش از مبارزه با غول بریتانیایی.ابعاد این دو در دنیای واقعی برعکس این تصویر بود!

با نزدیک شدن به زمان مسابقه، روز قبل مارتین و سجاد در شهر دوبی باهم روبه‌رو شدند تا در مراسمی که قبل از این مبارزات برگزار می‌شود و دو مبارز برای هم‌دیگر کری می‌خوانند و اصطلاحا رخ‌به‌رخ می‌شوند، شرکت کنند.

مراسمی که حداقل برای غریبی خوب پیش نرفت و بسیاری از هواداران خودش و البته دوستداران مبارزه را سرخورده کرد؛ تفاوت آشکار سجاد غریبی در این ویدیو نسبت به عکس‌های اینستاگرامی‌اش حسابی ذوق دنبال‌کنندگانش را کور کرد و باعث شد بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی در فضای مجازی او را مورد انتقاد قرار دهند.

این پایان کار نبود و انتشار دو ویدیو از گلاویز شدن این دو نفر، بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت. کلیپ‌هایی که در یکی از آنها غریبی به سمت مارتین یورش می‌برد اما خودش بر روی زمین می‌خورد و در دیگری مارتین فورد با دو دست به سینه‌ی غریبی می‌کوبد و او دو سه متر عقب تر روی زمین می‌افتد.

از دیروز و همرسانی ویدئوهای مربوط به سجاد غریبی شهرت او بیشتر شده و او نزدیک به 150 هزار فالوئر تازه گرفته است .

همه اینها ، این جوان بوشهری را تبدیل به مرد اول فضای مجازی کرد؛ جالب است بدانید سجاد در 24 ساعت پس از انتشار ویدئوهایی که او را در موقعیتی رقت آور نشان می‌دهد بیش از 125 هزار فالوئر جدید به صفحه‌ اینستاگرامش اضافه کرده و از یک روز قبل‌تر کلی هم مشهورتر است. به اینها اضافه کنید ادعایی را که می‌گوید او برای نبرد با فورد (حتی در صورت شکست) 300 هزار دلار خواهد برد که مبلغ مناسبی برای اوست . اویی که قدرت شبکه‌های اجتماعی را دستکم نگرفته و برای خود نمایشی ساخته که اگرچه نقش برنده را در آن ندارد اما به واقع جلوتر از همه آنهایی که به تمسخر موقعیتش پرداخته‌اند،بلیتش برده و میلیاردر شده است. 

تصاویری که در صفحه شخصی او به چشم می‌خورند.غریبی سالها با این عکسها مخاطبان را  در هیئت دنبال کنندگان یک ابرانسان بدنبال خود می‌کشید.

توییت یک کاربر درباره تفاوت ابعاد بدن غریبی در اینستاگرام و دنیای واقعی

به هرحال حالا همه در انتظار آغاز نمایش نهایی و نبرد او و فورد هستند که بدون شک به شهرت سجاد خواهد افزود و حالا که او پس از سالها از سایه بیرون آمده، باید تا انتهای این داستان پیش برود. حتی اگر تصاویر امروز او و مقایسه‌اش با آنچه که از خود نشان می‌داده دنبال‌کنندگانش را آزرده باشد اما آنها هم کنجکاو ادامه داستانی هستند که نمی‌توانند از خواندنش دست بکشند.