صابر کاظمی، ستاره ملی پوش والیبال ایران، در گفتگو با ورزش سه به انتقادات اخیر که از عملکرد او انجام شده واکنش نشان داد.

واکنش ستاره والیبال ایران به اتهام جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ایران در حالی به مراحل پایانی خود نزدیک و نزدیک تر می شود که انتظار می رفت تیم شهرداری ارومیه یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد اما شرایط برای این تیم ریشه دار به شکل متفاوتی پیش رفت.

شهرداری ارومیه تحت هدایت محمدرضا تندروان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی در دو مسابقه کاملا یک طرفه برابر پیکان شکست خورد و حذف تلخی را تجربه کرد.

صابر کاظمی، ستاره والیبال ایران، نتوانست درخششی که در تورنمنت‌های ملی اخیر داشت را در ترکیب شهرداری ارومیه تکرار کند که بسیاری دلیل آن را خستگی می‌دانند. در همین راستا مصاحبه ای با این ستاره والیبال ایران ترتیب دادیم که در اینجا می‌توانید مشروح گفتگوی خبرنگار ورزش سه با صابر کاظمی را بخوانید.

*اول از همه درباره لیگ برای ما صحبت کن. همه فکر می‌کردند که تیم شما مدعی قهرمانی باشد اما همه چیز برای‌تان خیلی ناامید کننده پیش رفت.

صابر کاظمی: بله تیم ما مدعی بود. البته همه تیم ها امسال سطح بالایی داشتند و مدعی بودند و نمی شد اعلام کرد که تنها یک تیم مدعی است. ما هم لیگ را خوب شروع کردیم و سعی کردیم بهترین خودمان باشیم اما خب این قانون ورزش حرفه ای هست که یک سر برد و یک سر باخت است و در تاریخ هم به این روال بوده که تیم هایی که همیشه انتظارات بالا از آن‌ها می رود خب همیشه نمی‌توانند نتایج قابل انتظار به دست بیاورند و تیم ما هم متاسفانه از این قاعده مستثنی نبود. ما تمام تلاش خودمان را کردیم و خب تیم های رقیب هم کارشان خوب بود و بهتر از ما عمل کردند.

* در مورد شرایط خودت برای ما بگو. کاملاً با فرمی که از تو سراغ داشتیم فاصله داشتی. دلیلش چه بود؟

صابر کاظمی: خب من در این سال تورنمنت های مهمی را پشت سر گذاشتم و در تمام این تورنمنت ها از جان و دل برای تیم هایم و تیم ملی مایه گذاشتم و خب مطمئنا آمادگی‌جسمانی من توان جوابگویی به این همه تورنمنت سنگین را نداشت و باید ریکاوری می شدم و‌ به خودم استراحت می دادم اما خب من در اختیار تیم‌هایم بودم و تمام تلاشم را کردم ولی خب توان بدنی هر کس به حد محدودی همیشه در بالاترین سطح خودش است و نیاز به ریکاوری دارد.

*در بازی های آخر می دیدیم که تو تعویض می‌شدی و این برای بازیکن تعیین کننده ای مثل صابر کاظمی کمی عجیب است.

صابر کاظمی: این نظر محترم سرمربی تیم است که صلاح تیم را ایشان بهتر از ما می دانند و‌ ما هم باید مطیع سرمربی و‌نظرات ایشان باشیم.

*چقدر فکر می‌کنی که خستگی در عملکرد نه چندان خوب تو در لیگ تاثیرگذار بود؟ آقای تندروان اعتقاد داشتند که بسیاری از بازیکنان سطح اول والیبال مثل تو در بازی های فشرده به میدان می روند و این خستگی را بیشتر رسانه‌ها به صابر کاظمی القا کردند.

صابر کاظمی: امکانات کشور ما با کشورهای دیگر خیلی تفاوت دارد و آنها چندین سال است که از بهترین امکانات برای بازیکنان خودشان استفاده می کنند و ‌مطمئنا جوابدهی بهتری خواهند داشت.

* یک‌سری صحبت‌ها انجام شد که به نوعی تو را در مقابل هواداران ارومیه قرار داد. حرفی با هواداران پرشور ارومیه‌ای داری؟

صابر کاظمی: من همیشه برای تیم هایم از جان مایه می گذارم و غیرت ترکمن ها را به دوش دارم. حالا شما فکر می کنید من برای آنهایی که جزوی از وجود من هستند کم کاری کنم ؟؟ یا از علاقم به آنها کم شود؟هواداران بهترین قاضی ها هستند.

*چندی دیگر بازی های ملی آغاز می شود و تو باز هم فرصت چندانی برای استراحت نخواهد داشت. فکر نمی‌کنی این مسئله باز هم روی عملکردت تاثیر بگذارد؟

صابر کاظمی: خب من سعی می کنم خودم را ریکاوری کنم و مربی های محترم تیم ملی هم ۱۰۰٪ برای رفع این مشکل برنامه خواهند داشت.

* برنامه ات برای سال آینده چیست؟ لژیونر خواهی شد؟

صابر کاظمی: هر بازیکنی به فکر پیشرفت است.إنشاالله به امید خدا.