روملو لوکاکو و تیمو ورنر، دو مهاجم گران قیمت چلسی جایی در ترکیب اصلی این تیم مقابل لیورپول ندارند.

170 میلیون روی نیمکت چلسی استراحت می‌کند! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک دوره محرومیت از شرکت در بازار نقل و انتقالات بود که چلسی دست به جذب ستاره های بزرگی در خط حمله زده و تابستان دو سال قبل با رقمی در حدود 55 میلیون یورو موفق به جذب تیمو ورنر، مهاجم گلزن لایپزیش شد. در آن مقطع بایرن مونیخ و لیورپول نیز خواهان خرید این ستاره جوان و آلمانی بودند، اما در نهایت این چلسی بود که زودتر از دیگر رقبا توانست تیمو ورنر را از آن خود کند.

عملکرد این بازیکن در اولین فصل حضور در لیگ برتر چندان خوب نبود و چلسی تصمیم گرفت در تابستان سال گذشته برای خرید روملو لوکاکو از اینتر اقدام کند. درخشش این ستاره بلژیکی در سری آ باعث شد آبی های لندن دست به جیب شده و با پرداخت رقم هنگفت 115 میلیون یورو، گران قیمت ترین خرید فصل تابستان گذشته را قطعی سازند.

اما روملو لوکاکو نیز در تیم جدید خود نمایش قابل قبولی نداشته و در هفته های اخیر به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است. امشب چلسی برای فتح اولین قهرمانی فصل خود در استادیوم ومبلی و در فینال حام اتحادیه به مصاف لیورپول خواهد رفت. توماس توخل، سرمربی چلسی در ترکیب ابتدایی خود هم روملو لوکاکو و هم تیمو ورنر را نیمکت نشین کرده تا نشان دهد در دیدارهای مهم اعتقادی به استفاده از این دو بازیکن ندارد. به نظر می رسد کای هاورتز به عنوان مهاجم 9 کاذب در ترکیب ثابت چلسی قرار گرفته و این یعنی شکست واقعی در 1670 میلیون یورو سرمایه گذاری.