استقلال و نساجی در یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم، در استادیوم امام رضا (ع) مشهد با انگیزه های متفاوتی به مصاف هم رفته اند.

گزارش زنده؛ نساجی 0 – استقلال 0
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم، استقلال و نساجی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفته اند. آبی پوشان برای اینکه صدر جدول و فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند، به دنبال کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. پس از دیدار برابر شهرخودرو، آبی پوشان برای دومین بار به مشهد آمده اند.

فرهاد مجیدی در این بازی دو مدافع اصلی و شاخص خود یعنی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را در اختیار ندارد و با این وجود، او یک بار دیگر تیمش را با سیستم 3 دفاعه وارد زمین کرده است. بازگشت عارف غلامی پس از ماه ها به جمع نفرات اصلی، نکته بارز ترکیب آبی پوشان است.

در سمت مقابل نیز نساجی با اینکه در خانه خود بازی نمی کند، اما اسما میزبان این دیدار به حساب می آید. آنها در هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده اند و ساکت الهامی امیدوار است که بتواند ضمن پایان دادن به روند ناکامی های تیمش، نخستین شکست استقلال در فصل جدید را نیز رقم بزند و برای رخ دادن این مسئله، کار سختی را در پیش دارد.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نساجی و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته بیستم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 

جمعه: 09/12/1400 ؛ ساعت: 17:00 

ورزشگاه: امام رضا (ع) مشهد /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: علی صفایی / کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – محسن سلطانی ؛ داور چهارم: مهدی مرجان‌زاده / ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی

حامد شیری

سعید بیگی

امیرمهدی جانملکی

اکبر صادقی

مرتضی منصوری

ایوب کلانتری

رضا جعفری

متین کریم زاده

مسعود شجاعی

کریم اسلامی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال:

حسین حسینی

روزبه چشمی

عارف غلامی

محمد دانشگر

مهدی مهدی پور

زبیر نیک نفس

جعفر سلمانی

صالح حردانی

کوین یامگا

امیرحسین حسین زاده

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

متین کریم زاده (23)

لحظات حساس:

دقیقه یک: نساجی در همان ثانیه های ابتدایی بازی یک موقعیت بسیار خوب داشت. شوت جعفری پس از برخورد به مدافعین استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه 5: ارسال محمد دانشگر به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که پس از عکس العمل دیدنی حقیقی، توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت و در مقابل دروازه خالی، به حسین زاده رسید ولی ضربه او به مدافع نساجی برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 6: شوت زبیر نیک نفس خوب نبود اما پس از کمانه کردن توپ، در موقعیت بسیار خوبی به جعفر سلمانی رسید که شوت این بازیکن نیز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 15: یک ضربه کاشته برای نساجی به دست آمد که شیری به شکل یک ضرب و با شوتی محکم و پرسرعت دروازه استقلال را تهدید کرد که با واکنش خوب حسینی، این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 17: این بار ایوب کلانتری با یک شوت راه دور دروازه صدرنشین لیگ را تهدید کرد. این بازیکن پس از دریافت پاس شجاعی، با شوتی محکم دروازه حسینی را تهدید کرد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: روی یک کار خوب تیمی، رضا جعفری با عبور از پشت مدافعین استقلال صاحب موقعیت شد که شوت بغل پای این بازیکن پس از برخورد به پای روزبه چشمی، به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 24: نفوذ بسیار خوب دانشگر از سمت راست با ارسال زمینی این بازیکن همراه بود. توپ او از حسین زاده عبور کرد و توسط مدافع نساجی ناقص دفع شد و توپ در موقعیت بسیار خوبی مقابل ژستد قرار گرفت که ضربه بسیار بد این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

در حاشیه:

*پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) تعدادی از هواداران استقلال تجمع کرده اند.

* پیش از آغاز بازی یاد و خاطره شهید ستوان دوم احسان پای خسته، افسر یگان ویژه نیرو انتظامی که هشتم اسفند ۱۴۰۰ توسط دو شرور به شهادت رسیده بود، توسط باشگاه نساجی مازندران، هیئت فوتبال استان و یگان ویژه گرامی داشته شد.

* نام رودی ژستد و یامگا در فهرست بازیکنان استقلال در بازی امروز قرار گرفته و بر خلاف شایعات این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تیمشان ندارند.

*به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) کلیپ‌های ویدیویی از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

*فرزاد مجیدی و ایزد سیف الله پور در حاشیه گرم کردن دو تیم باهم خوش و بش کردند.