به نظر می‌رسد که اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، قصد دارد فصل آینده روی نیمکت منچستریونایتد بنشیند.

سرمربی آژاکس در یک قدیمی نیمکت یونایتد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد شرایط سختی را در این فصل پشت سر گذاشته و جستجوها برای یافتن سرمربی فصل آینده این تیم پس از اخراج اوله گونار سولسشر ادامه دارد. 

رالف رانگنیک در حال حاضر هدایت این تیم را برعهده گرفته اما حضور او روی نیمکت این تیم موقتی و تا پایان فصل است و پس از آن در سمت مشاور در این باشگاه به کارش ادامه خواهد داد. 

گزینه‌های بسیاری به عنوان مربیانی که یونایتد برای فصل آینده مدنظر دارد مطرح شده‌اند که در این بین مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاخ از سایر گزینه‌ها جدی‌تر به نظر می‌رسند. 

حالا دیلی میل مدعی شده که تن هاخ در حال گذراندن کلاس‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی است تا اطمینان حاصل کند که در آستانه پیوستن به یونایتد و حضور در لیگ برتر می‌تواند انگلیسی را به صورت روان صحبت کند و حرف‌های دیگران را  نیز بدون نیاز به مترجم به خوبی بفهمد. 

همچنین گفته می‌شود که مدیران باشگاه آژاکس نیز در جریان تصمیم این مربی هلندی برای جدایی از جمع آنها و پیوستن به منچستریونایتد قرار گرفته‌اند. 

تن هاخ علاقه زیادی به حضور روی نیمکت یونایتد در پایان فصل دارد و حتی مذاکراتی نیز در این زمینه صورت گرفته اما حتی اگر این اتفاق در نهایت عملی نشود هم در هر حال یادگیری انگلیسی می‌تواند در هر باشگاه دیگری نیز ویژگی قابل توجهی برای این مربی به حساب بیاید.