با اخراج دقیقه آخری طالب ریکانی مقابل گل گهر منصوریان ناچار است تغییراتی در چینش ترکیب اصلی خود داشته باشد.

چهره معروف  اینستا گرامی جانشین ستاره صنعت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه‌های پایانی بازی گل‌گهر و صنعت نفت در حالی‌که سیرجانی‌ها در خانه بازی را اداره می‌کردند تا با همان نتیجه دو بر یک به پایان برسد، طالب ریکانی که عصبانی شده بود پس از خطا روی بازیکن حریف یک بار دیگر پایش را به سمت او پرتاب کرد تا داور، این حرکت را خطای غیرورزشی تلقی کرده و ستاره این روزهای صنعت را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند.

همین عصبانیت آنی برای منصوریان گران تمام شد و علاوه بر اینکه بهترین گلزن خود را در اختیار نخواهد داشت، مجبور است مقابل مدافع عنوان قهرمانی چند تغییر را در ترکیب خود ایجاد کند. ریکانی در هفته‌های اخیر با گل‌های زیبای خود آبادانی‌ها را به وجد آورده و پنج‌گله شده بود.

حال با این اتفاق ترکیب تیم علی‌منصور که 1_3_2-4 چیده می‌شود باید تغییراتی داشته باشد. مهاجم هدف منصوریان شروین بزرگ است و پشت سر او طالب ریکانی بازی می‌کرد و در غیاب کاپیتان صنعت، این وظیفه به احتمال زیاد به عباس بوعذار می‌رسد. نام بوعذار در مدت اخیر بیش از زمین فوتبال در کلیپ‌های طنز فضای مجازی شنیده می‌شد و حال این بازیکن فرصت دارد مقابل مدافع عنوان قهرمانی در جایگاه گلزن قرار بگیرد.

در یک خط عقب‌تر نیز احتمالا ترکیب صنعت تغییراتی داشته باشد و محمود مطلق‌زاده و امید حامدی‌فر زوج پست هافبک دفاعی آبادانی‌ها را تشکیل دهند. با حضور بوعذار در پشت مهاجم، ترکیب صنعت نسبت به بازی گل‌گهر وینگر راست جدیدی نیاز دارد که از بین محمدرضا غبیشاوی و حکیم نصاری یکی انتخاب می‌شود. در صورت فیکس شدن حکیم او بازوبند را در غیاب ریکانی در اختیار خواهد داشت. البته خود غبیشاوی نیز قابلیت بازی در پست هافبک نفوذی را دارد.

صنعت نفت در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کرده و توانسته خود را به نیمه اول جدول برساند اما سه بازی متوالی سخت با تیم‌های مدعی گل‌گهر، پرسپولیس و استقلال کار را برای منصوریان که این فصل تیمش را با سختی‌های زیاد روانه میدان کرده می‌تواند نفس‌گیر کند. پرسپولیس قطعا برای بردن سه امتیاز به تهران مقابل صنعت صف‌آرایی می‌کند و باید دید منصوریان چه برنامه‌هایی برای کسب امتیاز مقابل مدافع عنوان قهرمانی دارد.